Thursday, August 10, 2017

ေတးၿမံုငွက္ (သို႔) ေတးေရးဆရာ ေမာင္သစ္မင္း



ေတးေရးဆရာ ေမာင္သစ္မင္း ဆိုတာ ဂီတ ပရိသတ္ေတြနဲ႕ အထူးတစ္လည္ မိတ္ဆက္ေပးဖို႔ မလိုတဲ႔ လူ တစ္ေယာက္ပါ ။ သူက ကဗ်ာဆရာ တစ္ေယာက္လ ည္း ၿဖစ္တယ္။ သူက ဒႆန ဆန္တဲ႔ စာသားေတြ ေရးဖြဲ႕တဲ့ေနရာမွာ နာမည္ၾကီးတယ္။ 
အဲဒီထက္ အံ႔ၾသစရာေကာင္းတာက အနုအႏြဲ႕ေတြ ေရးတဲ႔ေနရာမွာလည္း ဆရာၿဖစ္ေနတာပဲ။ စတီရီယို ေခတ္ဦး ကေန ဒီေန႔ေခတ္ထိ သီခ်င္းေရးသားၿခင္းနဲ႔ ရပ္တည္ လာခဲ႔တဲ႔ ေတးေရးဆရာ တစ္ေယာက္ ၿဖစ္တဲ႔ အတြက္ သူ႕အေတြ႕ အၾကံဳေတြထဲက ေလ႔လာမယ္ ဆိုရင္ကို စာဖတ္ပရိသတ္ အဖို႔ အမ်ားၾကီး အက်ိဳးရွိနိုင္ မယ္ လို႔ ကြ်န္ေတာ္ ယူဆမိတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ေတးေရးဆရာ ေမာင္သစ္မင္း နဲ႔ ေၿပာၿဖစ္တဲ႔ စကားတစ္ခ်ိဳ႕ကို ယခုလ မွာ ေဖၚၿပလိုက္ပါတယ္။
Q- ေတးေရး ဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘဝ ကို ေရြးခ်ယ္ၿဖစ္ခဲ့တဲ့ အေၾကာင္း....။
A- အဲဒါ ကေတာ့ အစတုန္းက ကဗ်ာေလးေတြ ေရးတယ္။ မဂၢဇင္းေတြ ဘာေတြမွာလည္း ပို႔တယ္။ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ႔စုၿပီး ကဗ်ာ လံုးခ်င္းေလးေတြ လုပ္တယ္။ ကဗ်ာေရးေနရင္း လူငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ အေသြးအသားထဲမွာ ဂီတ ဆိုတာလည္း စိမ္႔ဝင္လာတယ္။ 
အဲဒီ အခ်ိန္က ဂီတေလာကၾကီးမွာ အခ်ိဳးအေကြ႕ တစ္ခု ေၿပာင္းသြား တာနဲ႔လည္း ဆိုင္ပါတယ္။ ဒီ စတီရီယိုဂီတ ဆိုတာ ေပၚလာတဲ ႔အခ်ိန္မွာ စိတ္က အဲဒီ ဂီတအေပၚ ေတာ္ေတာ္ေလးကို အာရံုက် တာေပါ႔။ အရမ္းကို ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ၿပီး ကိုယ့္ အေသြးအသားထဲကို ေရာက္တဲ႔ ဂီတလို႔ ခံစားရတယ္။ 
အဲဒီ ဂီတမွာ ကိုယ္တိုင္ ပါဝင္ခ်င္လာတယ္။ ကဗ်ာေရးေနရင္း သီခ်င္းေရးခ်င္စိတ္ လည္း ေပၚလာတယ္။Copy ေရးတာ အမွန္ေတာ့ နိုင္ငံၿခား သံစဥ္ေတြထဲမွာ ကဗ်ာ စာသားေတြ ထည့္တဲ့ သေဘာပါပဲ။ အဲဒီလို သီခ်င္း စာသားေတြ ေရးၿဖစ္သြားေတာ့ အလိုလို သီခ်င္းေရးဆရာ ဘဝကို ေရြးခ်ယ္ၿပီးသား ၿဖစ္သြားတာေပါ႔။ 
ဘာၿဖစ္လို႔ ေရြးခ်ယ္သလဲ ဆို သီခ်င္းကို ၾကိဳက္လို႔ သီခ်င္းေရးခ်င္လို႔ကို သီခ်င္းေရးဆရာ ဘဝကို ေရြးခ်ယ္ လိုက္တာပဲ။ တစ္ၿခား ဘာမွ အေၿမာ္အၿမင္ မရွိဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဒါၾကီးက ကိုယ့္ရဲ႕ Professional ၿဖစ္မယ္လို႔ေတာ႔လည္း အဲဒီအခ်ိ္န္တုန္းက ေမ်ွာ္မွန္း မထားဘူး။ ေရးဖို႔ပဲသိတာ။ အနုပညာနဲ႔ ဆက္စပ္တဲ႔ စာေရးၿခင္း၊ ကဗ်ာေရးၿခင္း၊ သီခ်င္းေရး ဆိုတာေတြကို ေရးခ်င္စိတ္ ရွိလို႔ကို ေရးၿပီး အဲဒီ Life ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ႔တာပါ။

Q- ဦးသစ္ ရဲ႕ဘဝမွာ ပထမဆံုး ေရးၿဖစ္ခဲ႔တဲ႔ သီခ်င္း။
A- ၁၉၇၁ ခုႏွစ္ အဆိုေတာ္ စိန္သစ္ ရဲ႕ 'စာတိုက္ပံုးေလး' စီးရီးေပါ႔ကြာ။ အဲဒီ ' စာတိုက္ပံုေလး' ဆိုတဲ့ သီခ်င္းကို စေရးၿဖစ္တယ္။ Copy သီခ်င္းပဲ။ အေၾကာင္းအရာက 'စာတိုက္ပံုးေလး အသိပါကြယ္...မယံုရင္ ေမးၾကည့္ ခ်စ္သူရယ္...မင္း မက်ီစားနဲ႔' ဆိုတာေလးပါ။ 
စာတိုက္ပံုးေလးက တစ္ဆင့္ ေကာင္မေလးဆီ စာထည့္ ရတာေလ။ အဲဒီေခတ္ တုန္းက စာလိုက္ေပးတယ္ဆိုရင္ ရိုင္းတယ္ေပါ႔။ စာတိုက္ ကေန တစ္ေန႔ တစ္ေစာင္ ထည့္ၿပီး ေကာင္မေလးကို Propose လုပ္တဲ႔  အေၾကာင္းေလး ပါပဲ။ 
စေရးကတည္းက series လိုက္ေရးခဲ႔တာ။ တစ္ပုဒ္ကို ၂၅ က်ပ္ေလာက္ပဲ ရတဲ႔ေခတ္မွာ၊ စိန္သစ္ ရဲ႕ စီးရီးမွာ ၁၅ ပုဒ္ ၁၆ ပုဒ္ေလာက္ေရးရတာ။ ကိုယ္စေရးတုန္းက ကိုယ့္ အသက္က ၁၉ -၂၀ ေလာက္ပဲ ရွိေသးတယ္။ ၇၃ ခုနွစ္က်ေတာ႔ စိုးပိုင္ ရဲ႕ 'အခ်စ္ည ရင္ခုန္သံ' စီးရီး ကိုေရးၿဖစ္တယ္။ အဲဒီ သီခ်င္းက အရမ္းေပါက္သြားၿပီး တစ္နိုင္ငံလံုး လူတိုင္း ရဲ႕ ပါးစပ္ဖ်ားေပၚမွာ ေရာက္သြားတယ္။ ကိုယ့္ နာမည္ကို အထင္ကရ ၿဖစ္သြားေစတဲ့သီခ်င္းေပါ႔။


Q- ဦးသစ္ နဲ႔ ေခတ္ၿပိဳင္ ေတးေရးဆရာေတြက ဘယ္သူေတြလဲ။
A- ကိုယ္က ၇၁-၇၂ ကတည္းက စေရးခဲ႔တာ။ ကိုလိွုင္ (သုခမိန္လိွုင္) ကေတာ့ အတူတူ ေရးလာၾကတာေပါ႔။ ကိုယ္ေရးတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္ထက္ နည္းနည္းေလး ေစာတဲ့ လူေတြ ရွိတယ္။ ဒါေပမဲ႔လည္း စတီရီယိုေလာကက ၆၉-၇၀ ေလာက္မွ ေပၚတာ ဆိုေတာ့ ကိုယ္နဲ႔ သက္တမ္း သိပ္ေတာ႔မကြာၾကပါဘူး။
 ေနေဇာ္ေအာင္၊ မင္းေဇာ္၊ ကိုေဆြႏြယ္၊ ပုသိမ္ေမာင္စိမ္းသူ၊ ဦးေက်ာ႔မႉး...သူတို႔ေတြက ကိုယ့္ထက္ နည္းနည္းေစာတဲ့ အတြက္ ကိုယ့္ရဲ႕ၾကားဆရာ၊ ၿမင္ဆရာေတြပါပဲ။ ကိုယ္က သူတို႔ တစ္ေခတ္ထဲမွာပဲ ဝင္ေရးလာတာ။ 
ကိုယ္တို႔နဲ႔ တစ္တန္းတည္း ေရးတာက ေမာင္ေမာင္ခင္ေအာင္၊ ေမာင္စစ္ၿငိမ္း၊ ဒီေန႔ ပုဏၰက၊ ခုထက္ထိ ကိုယ္ နဲ ႔အတူတူ ရွိေနတာကေတာ့ ကိုလိွုင္ (သုခမိန္လိွုင္)၊ ကိုယ္တို႔ေနာက္မွာ ဆိုေပမဲ့ ေခတ္ၿပိဳင္ ေတာက္ေလ်ွာက္ေရးလာ ခဲ႔တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ က်ေတာ့ ဝင္းမင္းေထြးတို ႔၊ မင္းခ်စ္သူ တို႔ေပါ႔။ ကိုယ္တို႔နဲ႔ သက္တူ ရြယ္တူေတြပါပဲ။
Q- ဦးသစ္ ေလးစား အတုယူခဲ႔ရတဲ့ ေတးေရးဆရာေတြ ဆိုရင္ ဘယ္သူေတြၿဖစ္မလဲ။
A- ကိုယ္ ကေတာ႔ ဒီ..ေတးေရးဆရာၾကီးေတြ အကုန္လံုးက ၿမန္မာသံ ကေန စတီရီယို ေၿပာင္းလာၾက တာေလ ။ ဦးေက်ာ႔မွဴး ဆို 'တဝဂူ' သီခ်င္းတို႔ ဘာတို႔ နာမည္ၾကီးခဲ့တယ္။ ကိုေလးလြင္ တို႔လည္း ၿမန္မာ သီ ခ်င္းေတြ အမ်ားၾကီးပဲ နာမည္ၾကီးခဲ့တယ္။ ပုသိမ္ေမာင္စိမ္းသူ ဆိုလည္း တြံေတးသိန္းတန္ သီခ်င္းေတြ နဲ႔ နာမည္ၾကီးခဲ႔တယ္။ 
အဲဒီလို ေတးေရးဆရာၾကီးေတြ စတီရီယိုမွာ ေၿပာင္းေရး လုပ္တဲ့အခါမွာလည္း သူတို႔ လက္ရာေတြက အရမ္းေကာင္းေနတယ္။ ထူးထူး ဆန္းဆန္း ေခတ္ဆန္ဆန္ နဲ႔ တစ္ကယ့္ကို ဆန္းဆန္းၿပာၿပား ေရးနိုင္ၾကတယ္။ ကိုယ္တို႔က ဒီပုဂၢိဳလ္ေတြရဲ႕ ဘယ္လို လာလာ ေရးနိုင္တာနဲ႔ ဆန္းသစ္တဲ႔ ေတြးေခၚမွုေတြကို အတုယူခဲ႔တယ္။ 
အဲဒီထဲမွာ ကိုယ့္ရဲ႕ စံၿပလိုပုဂၢိဳလ္ ကေတာ႔ ပုသိမ္ေမာင္စိမ္းသူ ပဲ။ သူက တြံေတးသိန္းတန္ လို တစ္ကယ့္  ၿမန္ မာ Country သီခ်င္းေတြ ေရးတဲ ႔ပုဂၢိဳလ္က 'အေပၚထပ္နဲ႔ ေအာက္ထပ္ ဇာတ္လမ္း၊ ဖက္ရွင္မေလး' တို႔လို ထူးထူး ဆန္းဆန္းေတြလို ေရးနိုင္တာ ။ သူေရးတဲ့ သီခ်င္းေတြက ေခတ္ေပၚ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္လိုပဲ။ အရမ္းဆန္းသစ္တယ္။ 
ကိုယ္ သူ႕ဆီက အမ်ားၾကီး ပညာယူခဲ႔ရပါတယ္။ ကိုယ္နဲ႔ တန္းတူေတြထဲက ကိုယ္ အတုခိုးခဲ့ရတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ကိုလိွုင္ တို႔ စိုင္းခမ္းလိတ္ တို႔ေပါ႔။ ဆင့္ပြါး ကူးယူရတယ္။
Q- ဦးသစ္ရဲ႕ Lyrics ေတြ အမ်ားအားၿဖင့္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို ဖတ္ေနရသလိုဘဲ။ အဲဒါက ကဗ်ာေတြေရးခဲ႔တဲ႔ အေၿခအေန တစ္ခုနဲ႔ ပတ္သက္ ဆက္ႏြယ္နုိင္သလား။
A- ကိုယ္က ကဗ်ာ ေရးတာကေန လာတာေၾကာင့္ အဖြဲ႕အႏြဲ႕ နည္းနည္း သန္တာပါ။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ကိုယ္က ရွုေမ်ွာ္ခင္းေလးေတြ ၿမင္ကြင္းေလးေတြနဲ႔လည္း ေရးတတ္တဲ႔ သဘာဝလည္း ရွိတာေပါ႔။ ဒါေတြ အားလံုးကလည္း ေတးေရးဆရာ ကဗ်ာဆရာေတြ အမ်ားၾကီးဆီက ကိုယ္ၿဖန္႔က်က္ၿပီးေတာ႔ ရယူထားတဲ့ အာရံုခံစားမွုေတြပါ။ ဒါေတြကိုပဲ ကိုယ့္ သီခ်င္းေတြမွာ ၿပန္အသံုးခ်တဲ့ သေဘာပါ။
Q- သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ ေရးၿပီ ဆိုရင္ ဦးသစ္ အေနနဲ႔ အားထုတ္ေလ႔ ရွိတဲ႔ အပိုင္းေလးေတြကို ေျပာၿပေပးပါလား။
A- ကိုယ္က ငယ္ငယ္ ကတည္းက အဂၤလိပ္ သီခ်င္းေတြ အမ်ားၾကီး နားေထာင္ခဲ႔တယ္။ အရမ္း လည္း နား ရည္ဝခဲ့တယ္။ အဲဒီတုန္းက ဂစ္တာလည္း မတီးတတ္ေသးသလို Own Tune လည္း မေရးတတ္ေသးပါဘူး။
Notes ေတြရဲ႕ သဘာဝ နားထဲမွာ သိေနေတာ႔ စာသားၿဖည့္လိုက္တာနဲ႔ မလြဲဘူး။ ၿပန္ဆိုၾကည့္လို႔ တစ္လံုးတစ္ေလ ေထာက္ေနရင္ ၿပင္လိုက္တာနဲ႔ အဆင္ေၿပတာေပါ႔။ Copy ေရးတာေတာ႔ ကိုယ့္အတြက္ ေရွာေရွာရွုရွုပါပဲ။ အေၾကာင္းအရာ နဲ႔ စာလံုးေရြးခ်ယ္တာေတြပဲ နည္းနည္း ဂရုစိုက္ၿပီးေတာ႔ အားထည့္ရတယ္။ 
Melody လိုင္းမွာ စာသား ထည့္ရတာက ကိုယ့္အတြက္ အခက္အခဲ မရွိခဲ႔ဘူး။ ငယ္ငယ္ ကတည္းက ေရဒီယို အဂၤလိပ္ သီခ်င္းေတြ နားေထာင္လာခဲ႔တဲ႔ အားက ၿပည့္ေတာ႔ေလ။ ေနာက္ပိုင္းက် Copy ပဲေရးေရး၊ Owu Tune ပဲေရးေရး Music လည္း တတ္ဖို႔ လိုတယ္ဆိုတာ သိလာတဲ႔အခါ Guitar တီး သင္တာတို႔ Piano တီး သင္တာတို႔ လုပ္လာၿဖစ္တယ္။ အဲဒီ မတိုင္ခင္က Earing ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ပဲ ေရးခဲ့တာပဲ။
Q- အေၾကာင္းအရာပိုင္း ကို ခ်ဥ္းကပ္တဲ႔ ပံုစံကက်ေတာ႔ ဘယ္လိုမ်ိဳးလဲ။
A- Copy နဲ႔ Own Tune ႏွစ္မ်ိဳး ခြဲေၿပာရမယ္ထင္တယ္။ Copy သီခ်င္း ေရးတာမွာ မူရင္း သံစဥ္ အသြား အလာေလးကို နားေထာင္လိုက္တယ္။ သူက ဘာ Mood အေၾကာင္းေရးထားတယ္ ဆိုတာကို ကိုယ္က အရင္ခံစားတာေပါ႔။ အဂၤလိပ္စာ တတ္ေတာ႔ အဂၤလိပ္သီခ်င္း ဆိုရင္ေတာ႔ လြယ္လြယ္ နားလည္တာေပါ႔။ 
ဂ်ပန္ သီခ်င္း၊ တရုတ္သီခ်င္း၊ ကုလားသီခ်င္း ဆိုရင္ေတာ႔ ဘာေတြ ဆိုေနမွန္း မသိေတာ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ သူ႕ ရဲ႕ သံစဥ္ သြားတာေလးကို နားေထာင္လိုက္ရင္ သူကေပ်ာ္သလား၊ ေဒါသေတြနဲ႔ ေပါက္ကြဲေနသလား၊ စသၿဖင့္ေပါ႔ေနာ္။ သံစဥ္မွာ ၾကည့္လိုက္ တာနဲ႔ ခန္႔မွန္းလို႔ရတယ္။ အဲဒီအေပၚမွာ အေၿခခံလိုက္တယ္။ 
ကိုယ္ေရးမယ့္ Subject က ဘာလဲဆိုတာ ကြဲၿပားသြားတယ္။ အဲလို ကြဲၿပားသြားၿပီ ဆိုေတာ႔မွ အေၾကာင္းအရာကို ေရြးခ်ယ္လိုက္တယ္။ အဲဒါနဲ႔ ဆက္ႏြယ္ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕ ဘဝအေတြ႕ အၾကံဳထဲက (သို႔မဟုတ္) တစ္ၿခားသူရဲ႕ ဘဝ အေတြ႕အၾကံဳကို အငွား ခံစားၿပီးေတာ့ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ကို ခ်ဥ္းကပ္ၿပီး ေရးဖြဲ႕တယ္။
Q- မိန္းကေလးေတြ က်ေတာ႔ ဦးသစ္ ဘယ္လို ဖန္တီးေရးဖြဲ႕ၿဖစ္တာလဲ။
A- အဲဒါကေတာ႔ ဒီလိုပါပဲ။ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ဘက္ကေန စဥ္းစားေပးရတာ ရွိတာေပါ႔။ ေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ မိန္းကေလး သီခ်င္း ေရးရတာ သိပ္ေတာ႔ မလြယ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ မိန္းကေလးေတြရဲ႕ သဘာဝ ကိုလည္း တိတ္တခိုး ေလ႔လာေနတာမ်ိဳးေတာ႔ရွိတယ္။ 
သူတို႔ေတြရဲ႕ အေတြ႔အၾကံဳေတြ၊ သူတို႔ အခ်င္းခ်င္း ေၿပာတဲ႔ စကားေတြကို (ဘက္စ္ ကားေပၚ ေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္ ေၿပာေနတာပဲၿဖစ္ၿဖစ္) ကိုယ္က မသိမသာ နားေထာင္ရတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ ရင္တြင္းက ပြင့္အံထြက္လာတဲ႔ ခံစားခ်က္ေလးေတြကို ကိုယ္က အၿမဲတမ္း သတိထားၿပီးေတာ႔ နားေထာင္ထားတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ သေဘာ တရား အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုေပၚမွာ သူတို႔ၿမင္တဲ့ ရွုေထာင့္ေလးေတြကို ေဆြမ်ိဳး သားခ်င္းေတြထဲလည္း မသိမသာ ေလ႔လာထားတဲ႔ အခါက် မိန္းကေလး သီခ်င္းေရးတဲ႔ေနရာမွာ အေထာက္အကူရတယ္။ 
ကိုယ္က သူတို႔ ရွုေထာင့္ကေန ၾကည့္ေပးလိုက္တာကိုး။ မိန္းကေလး သီခ်င္းမွာ ကိုယ့္ သေဘာထားခ်ည္းပဲ ေရးတာ မဟုတ္ဘဲ သူတို႔ ဘက္က နားလည္ၿပီး ေရးေပးရတာမ်ိဳးေတာ့ ရွိတာေပါ႔။
Q- ဦးသစ္ေရးၿပီး ေလးၿဖဴ ဆိုခဲ႔တဲ႔ 'လမ္း' နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဦးသစ္မွာ ေၿပာစရာ ေနာက္ခံ အေၾကာင္းအရာ ရွိမလား။
A- ကိုယ့္ ဇနီးက ေဆးရံုမွာ ကင္ဆာေရာဂါၿဖစ္ၿပီး ေက်ာက္ကပ္ႏွစ္လံုးစလံုး ကလည္း ၾကြသြားၿပီေပါ႔ေနာ္။ သူ႕ရဲ႕ ခ်ဥ္ဆီ ကင္ဆာ ကလည္း တစ္ကိုယ္လံုးကို ပ်ံ႕ႏွံ႕ေနတဲ႔ အခ်ိ္န္။ သူက ေသမယ့္ ရက္ကို ေစာင့္ေနရတာ။ 
သူ႕အသက္ကို ဆြဲထားနိုင္ရင္ တစ္ႏွစ္ပဲ လို႕ ဆရာဝန္ေတြ ကလည္း ေၿပာတာေပါ႔။ သူ ကိုယ္တိုင္လည္း သိေန ရွာတယ္။ အတတ္နိုင္ဆံုးေတာ႔ သူလည္း ေနခ်င္ တာေပါ႔ေလ။ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ ေလးၿဖဴ ကလည္း သီ ခ်င္း လာအပ္တယ္။ ကိုယ္ကလည္း တစ္စံု တစ္ခု ကိုယ့္ အမ်ိဳးသမီး အတြက္ေပးခ်င္တာ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ၿဖစ္ၿဖစ္ေပါ႔။ သူလည္း သက္ရွိထင္ရွား ရွိေနတဲ့အခ်ိ္န္ေလးမွာ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ (သို႔မဟုတ္) သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ သူ႕ကို လက္ေဆာင္ေပးခ်င္တာနဲ႔ အဲဒီ သီခ်င္းေလးကို ေရးၿဖစ္ခဲ႔တယ္။ 
'လမ္း' ဆိုတာ ကိုယ္တို႔ ဘဝမွာ ရုတ္တရက္ၾကီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေန ေနရာကေန အေၿပာင္းအလဲတစ္ခု အခ်ိဳးအေကြ႕ၾကီး တစ္ခု ၿဖစ္သြားတယ္။ သူ႕မွာ ေရာဂါဆိုးၾကီး တစ္ခု က်ေရာက္တယ္။ ကိုယ္တို႔နွစ္ေယာက္ဟာ တစ္ခုခု အတားအဆီး ခံလိုက္ရသလိုပဲ။ လမ္းေပ်ာက္ သလို ၿဖစ္သြားတယ္။ 
တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ၾကားမွာ ၿမစ္ေတြ ေခ်ာင္းေတြ ၿခားေနသလို၊ ဆူးခက္ေတြ ၿခားေန သလိုမ်ိဳး ခံစားရတယ္။ တို႔နွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ေသၿခင္း တရားက ဒီလိုပဲ လာၿခားၿပီ ။ ေသေတာ႔မယ္ ဆိုတဲ့ မ်ဥ္းေၾကာင္းၾကီး တစ္ခုက လာၿခားသြားၿပီ။ ဒါေပမယ့္ တို႔နွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ရွိတဲ႔ ခ်စ္ၿခင္းေမတၱာ ကေတာ႔ ရတဲ႔ေနရာကေန အေပါက္ရွာၿပီး တို႔နွစ္ေယာက္ကို ဆက္သြယ္ေပးေနမွာပဲေပါ႔။ လမ္း ဆိုတာကိုက အဲဒါကိုေၿပာတာ။ 
လမ္းေပ်ာက္သြားတာ မွန္ေပမယ့္ ခ်ိတ္ဆက္ေနတဲ ႔လမ္း ရွိတယ္ ဆိုၿပီး သူ႕ကို အားေပးတဲ႔ သီခ်င္းေပါ႔။ သူ သက္ရွိ ထင္ရွား ရွိေနေသးတဲ႔ အခ်ိ္န္မွာ ဒီသီခ်င္းေလး ကို ကိုယ့္အသံနဲ႔ ဆိုၿပတယ္။ သူနားေထာင္သြားရ တယ္။ ဒီစာသားေလးကို သူ ခံစားသြားရတယ္။ သူ႕ကို စိတ္ မေလ်ွာ့နဲ႔လို႔ အားေပးတဲ့ သီခ်င္းေပါ႔။ တစ္ခ်ိန္က်ရင္ေတာ႔ ဒီသခၤါရ တရားၾကီးက ၾကံဳရမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ မၾကံဳခင္မွာ စိတ္မေလ်ွာ့ပါနဲ႔လို႔ အားေပးတဲ႔အေနနဲ႔ ေရးခဲ႔တာ။ ဒီသီခ်င္းက သူဆံုးသြားၿပီးမွပဲ ထြက္လာၿပီးေတာ႔ ေအာင္ၿမင္တဲ႔ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ လည္း ၿဖစ္ခဲ႔တယ္။
Q- ဦးသစ္ေရးတဲ့ သီခ်င္းေလးေတြကို အသိအမွတ္ၿပဳၿပီး အားေပးေနတဲ႔ ပရိသတ္ကို ဘာေၿပာခ်င္လဲ။ 
A- ေတးေရးဆရာ ကို မခ်ီးက်ဴးရင္ေတာင္မွေလ ဒီသီခ်င္းေလး အေပၚမွာ ဒီလို ခံစားၿပီး အဲဒီေလာက္ တန္ဖိုးထားရင္ကို ေတးေရးဆရာ က ဘယ္သူလို႔ ကိုယ့္ကို မခ်ီးက်ဴးလည္း ေက်နပ္သြားၿပီေပါ႔ေနာ္။ အဲဒီေတာ့ အဲဒီလို ပရိသတ္မ်ိဳးေတြ မ်ားမ်ား ရွိပါေစလို႔ ကိုယ္က ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။




ေလးျဖဴ - လမ္း

ေတးေရး- ေမာင္သစ္မင္း၊ ေတးဆို - ေလးျဖဴ ။




Train - Calling All Angels






No comments:

Post a Comment