Sunday, December 27, 2015

အသက္အရြယ ္က ဘ၀ အတြက္ အရမ္းၾကီး လႊမ္းမိုးမႈ မျပဌာန္း ပါဘူး လို႕ဆုိလုိက္တဲ့ စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္



Together Fastival ပ ြဲကို သူငယ္ခ်င္းေတ ြနဲ႕အတူ ပရိသတ္ အေန နဲ႕ သြားေရာက္ အားေပးမယ္လုိ႕ေျပာျပ လာတဲ့ စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္ က ၂၅ ရက္ေန႕မွာလဲ ေမျမိဳ႕ ပန္းပြဲေတာ္ပြဲမွာ ေဖ်ာ္ေျဖဖို႕ရွိသလို ၃၁ ရက္ေန႕မွာလဲ New Year show ကို ပရိသတ္ေတြ နဲ႕အတူ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး ဆင္ႏြဲဖုိ႕ရွိေနပါတယ္။

 လက္ရွိမွာလဲ ေနကာ ဆုိတဲ့ ကားေလး ကို သဥၹာႏြယ္၀င္း နဲ႕အတ ူရုိက္ကူးေနတာေၾကာင့္ သူနဲ႕ေတြ႕ဆံုခုိက္ေမးျမန္းျဖစ္သမွ်ကေတာ႔........

-အခု ရုိက္ေနတဲ့ ကားေလး အေၾကာင္း ကို အရင္ေျပာျပေပးပါဦး။
အခု ရုိက္ေနတဲ့ ကားေလးက ေနကာ လို႕ေခၚပါတယ္။ ေဆာင္းညျပာသို ထုတ္လုပ္ေရး အတြက္ ရုိက္တာ ပါ။ ဒါရုိက္တာ က ကုိဂ်ိဳး၊ မင္းသမီးက သင္ဥၹာႏြယ္၀င္း ပါ။ ကၽြန္ေတာ့ ကာရုိက္တာ က သူငယ္ခ်င္း ကုိ ငယ္ငယ္ေလး ကတည္းက လုိက္ေစာင့္ေရွာက္ၿပီး တစ္ဖက္သတ္ ခ်စ္ေနတဲ့ ဇာတ္လမ္း ပံုစံမ်ိဳး ကာရုိက္ တာကလဲ အဲ့ဒီ ကာရုိက္တာပါပဲ။

-Together Fastival ကိုလဲ ပရိသတ္ တစ္ေယာက္အေန နဲ႕ သြား အားေပးမယ္လို႕သိရတယ္။ ဘယ ္သူေတ ြ ကို ၾကိဳက္တာလဲ။
ကၽြန္ေတာ္ Dj ေတြ သိပ ္မသိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုးလဲ သြားၾကမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လဲ International Dj show ေတြလဲ တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူး ပါဘူးခင္ဗ်ာ။ အဲ့ဒီေတာ့ အခု Experience ေပါ့။ သြားၾကည့္မယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြလဲ အကုန ္သြားမွာျဖစ္တ ဲ့အတြက္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ပါးပါး သြားၾကပါမယ္။


-Frenzo Production ကေနၿပီးေတာ့ တက္သစ္စ လူငယ္ေတြ ကုိ အသစ္တင္ဖုိ႕ေရာ ရွိဦးမလား။
ကၽြန္ေတာ္တို႕လာမဲ့ ၂၀၁၆ ထဲမွာေတာ့ လူငယ္ေတြ ကို ထပ္ၿပီးေတာ့ ထုတ္ဖုိ႕အစီအစဥ္ ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေရြးခ်ယ္ ထားၿပီးသား New Artist ေတြလဲ ရွိပါတယ္။

ၿပီးေတာ့ ဟိုး အရင္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေပ်ာ္စရာၾကီး တို႕ဘာတို႕ က လူငယ္ အဆုိေတာ္ေတြကုိလဲ အဖြဲ႕လိုက္ေတြေရြးခ်ယ္ၿပီးေတာ့ ထုတ္ခဲ့တဲ့ အစီ အစဥ္မ်ိဳးေတြ ရွိခဲ့ဖူးတယ္။ အဲ့လိုမ်ိဳးက ိုလဲ ၂၀၁၆ မွာ Frenzo Production အေနနဲ႕ ထပ္ၿပီး စီစဥ္ တင္ဆက္ဖုိ႕ရွိပါတယ္။

-Frenzo က လူေရြးၿပီး တင္ရင္ ေအာင္ျမင္တာ မ်ားတယ္။ အဲ့ဒီ အပိုင္းနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္လိုမ်ိဳး ေရြး ခ်ယ္ျဖစ္တယ ္ဆိုတာကိုလဲ သိခ်င္ပါတယ္။
တင္တယ္ရယ္လုိ႕လဲ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ အႏုပညာရွင္ေတြ နဲ႕ၾကားထဲမွာ တင္တယ ္တို႕လုပ္ေပး တယ္ တို႕ကို မသံုးၾကဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အလုပ္ တစ္ခုကို အတူတူ လက္တြဲၿပီး လုပ္တယ္။

ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕ အတူ လက္တြဲမဲ့ အႏုပညာရွင္ ကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ စဥ္းစားတဲ့ေထာင့္က က်ေတာ့ အဆုိေတာ ္ဆိုရင္လဲ သီခ်င္းဆိုႏုိင္ရမယ္။ သီခ်င္းေရးႏုိင္ရမယ္။ သူ႕ အႏုပညာကုိ သူဖန္တီးႏုိင္စြမ္း ရွိရ မယ္။ အဲ့ဒီလ ိုလူေတ ြနဲ႕လက္တြဲပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ သြားခ်င္တဲ့ လမ္းေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ေလွ်ာက္ခ်င္ တဲ့ လမ္းေၾကာင္းက ၾကီးၾကီးမားမား မ်ားမ်ား စားစားၾကီးေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ကြာလတီေကာင္းေကာင္း တစ္ခု ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ထုတ္ခ်င္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ေရရွည္ မွာ လက္တြဲႏိုင္မ ဲ့သူမ်ားလဲျဖစ္ရမယ္ ။

အထူးသျဖင့္ တကယ္တမ္း အလုပ္လုပ္ျဖစ္ေနတာ ကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတ ြနဲ႕ပါပဲ။ သူငယ္ခ်င္းေတြ လိုပဲေပါင္းၾကတယ္။ အားလံုး လက္တြဲၿပီးေတာ့ သူ႕ အလုပ္လ ဲကိုယ္လုပ္၊ ကုိယ့္ အလုပ္လ ဲသူလုပ္ တုိင္ တုိင္ပင္ပင ္စည္းစည္းလံုးလံုး လုပ္ၾကပါတယ္။

-အဆုိေတာ္ေတြ အျပင္ အတီး သမား၊ Dj သမားေတြေရာ ပါဦးမလား။
လက္တြဲၿပီး အလုပ ္လုပ္မဲ့သူ အမ်ားၾကီး ရွိပါတယ္။ တင္တယ္လို႕ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ အႏုပညာသမား တစ္ေယာက္ ကိုေအာင္ျမင္ေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ အစြမ္း မ်ိဳးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာမရွိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ထုတ္လုပ္ေရးလုပ္မယ္။ အႏုပညာရွင္ေတြ နဲ႕အတူ လက္တြဲၿပီးၾကိဳးစားၾကမယ္။

-အခု လက္ရွိမွာ စိုင္းစိုင္း အေနနဲ႕ အသက္အရြယ ္ကလဲ ရလာတဲ့ အခါက်ေတာ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ ထုတ္ လုပ္ေရး နဲ႕ပဲ ဦးစားေပး ရပ္တည္ျဖစ္မလား။ အဆိုေတာ္ တစ္ေယာက္ ရဲ႕ ရပ္တည္မႈ၊ သရုပ္ေဆာင ္တစ္ေယာက္ ရဲ႕ ရပ္တည္မႈေတြ ဘယ္လိုေျပာင္းလဲဖို႕ ရွိမလဲ။
အခုေလာေလာဆယ္ မွာေတာ့ ၿပီးခဲ့တဲ့ စေန ကလဲ ပြဲတစ္ပ ြဲဆိုခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ ဒီလထဲမွာ ပဲ ေမျမိဳ႕မွာ ထပ္ဆိုမယ္။ New Year မွာ ထပ္ဆိုပါမယ္။ သီခ်င္း က ဆိုႏုိင္ သေလာက္ထိ၊ ပရိသတ္လ ဲအားေပးႏုိင္ သေလာက္ထိ၊ သီခ်င္းေတြလဲေရးႏုိင္တဲ့ အသက္အရြယ္ေလာက္ထိေရးပါမယ္။ ဆိုပါမယ္။

အသက္အရြယ္ ရလာၿပီ ဆိုတာလဲ မွန္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဂီတေလာက မွာ နည္းနည္း အခ်ိန္ၾကာ ၾကာေလး လဲျဖတ္သန္း လာၿပီးပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ ္ငယ္ငယ္ ကတည္းက ေလးစား အားက်ခဲ့ ရတဲ့ အဆုိေတာ္ၾကီးေတြ အကုန္လံုး လဲ သီခ်င္း ဆိုေနတာပဲ ဆိုေတာ့ အခုခ်ိန္ မွာေတာ့ အနားယူလုိက္ဖို႕အစီ အစဥ္မ်ိဳးေတာ့ လံုး၀ မရွိပါဘူး။

-၂၀၁၆ မွာ အယ္လ္ဘမ္သစ္ ထြက္မယ္လို႕လဲ သိရတယ္။ အဲ့ဒီ အပိုင္းေလးကိုလဲ ေျပာျပေပးပါဦး။
ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ေဂၚတယ္ မုိက္တယ္ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ကို စၿပီး ျဖန္႕ခ်ိပါမယ္။ ၿပီးရင္ will you marry me ဆိုတဲ့ ေနာက္တစ္ပုဒ္ ထပ္ထြက္မယ္။ ေနာက္ အဲ့ဒီလို Single သံုးပုဒ္ေလးပုဒ္ေလာက ္ထြက္ၿပီးမ ွပဲ ကၽြန္ေတာ့္ Single album ထြက္ပါမယ္။

-၂၀၁၆ မွာ ထြက္မဲ့ အေခြထဲက သီခ်င္းေတြ ကေရာ အစ္ကုိ ကုိယ္တိုင္ပဲေရးတာလား။
မ်ားေသာ အားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ေရးပါတယ္။ ေပါင္းေရးတာေတြလဲ ရွိပါတယ္။

-သီခ်င္းေရးတဲ့အခါ စာသားေတြ က အသက္အရြယ္အရ ေျပာင္းလဲသြားတာမ်ိဳး ရွိလား။
အဲ့ဒီ အသက္က အႏုပညာအေပၚမွာေရာ ဘ၀ အေပၚမွာေရာ ဘာမ်ား အေရးတၾကီးျဖစ္ေနလို႕လဲေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ ့္အတြက္ကေတာ့ ဆယ္တန္း တုန္းကလဲ ဒီ ခံစားမႈ၊ ဒ ီmood ပဲ၊ ဒီ ရည္မွန္းခ်က္ေတ ြရွိတယ္။ ဒီ ၀ါသနာပါတာကို ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳးစားတယ္။

အသက္၂၀ နားေရာက္လာတယ္။ ဒီ ၀ါသနာပဲ။ ဒီ ခံယူခ်က္ပဲ။ ဒီ အလုပ္ေတြပဲၾကိဳးစားတာပဲ။ အခု ကၽြန္ေတာ္ အသက္ ၃၀ နားေရာက္လာတယ္။ ကၽြန္ေတာ ္ဒီလိုပဲၾကိဳးစားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေရးခ်င္ေသး တယ္။ ဆိုခ်င္ေသးတယ္။ ဒါ ကၽြန္ေတာ္ေမြးကတည္း က ပါလာတဲ့ ၀ါသနာျဖစ္တယ္။

ကၽြန္ေတာ ္လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ခြင့္ရေအာင္ ထပ္ၿပီးၾကိဳးစားေနတယ္။ အကယ္၍ တစ္ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ အသက ္၄၀ ေရာက္လာမယ္။ အသက္ ၅၀ေရာက္လာမယ္။ ကၽြန္ေတာ ္ဆိုခြင့္ရတဲ့ အထိဆုိမယ္။ ေရးခြင့္ရတဲ့ အထိ ကၽြန္ေတာ္ေရးမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေရးတဲ့ အေၾကာင္းအရာ ကလဲ အဲ့ဒီ အခ်ိန္မွာျဖစ္ေနတ ဲ့ခံစားမႈ အတုိင္းျဖစ္မယ္။

အဲ့ဒီေတာ့ ေလာေလာဆယ ္မွာ ဒီေန႕ ကၽြန္ေတာ္ေဒါသထြက္ေနရင္ ေဒါသ ပါတဲ့သီခ်င္းေတြေရးရင္ေရး မယ္။ အသည္းကြဲေနရင္ အသည္းကြဲတဲ့ သီခ်င္းေတြေရးရင္ေရးျဖစ္မယ္။

အသက္ ၅၀ နားေရာက္လာလို႕ အသည္း ကြဲရင္လဲ ကြဲမွာေပါ့။ ခ်စ္ရင္လဲ ခ်စ္မွာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ ့ဘ၀အတြက္ အသက္အရြယ္ က ကၽြန္ေတာ ့အေပၚမွာ အရမ္းၾကီး လႊမ္းမိုးမႈ မျပဌာန္းဘူး။

-ဆုိလိုတာက ဥပမာ ႏွလံုးသားေရးရာ နဲ႕ပတ္သက္ၿပီး သီခ်င္းေရးတ ဲ့အခါ အသက္အရြယ္ အပိုင္းအျခားအရ ေျပာင္းလဲမႈရ ွိလားဆိုတာကုိ သိခ်င္တာပါ။
-ကၽြန္ေတာ္ အခုခ်ိန္ထိေတာ့ ငယ္တဲ့ အတြက္ ငယ္တ ဲ့သီခ်င္းတို႕၊ ၾကီးတဲ့ အတြက္ၾကီးတဲ့ သီခ်င္းတို႕မခံ ယူ ထားဘူး။ လူၾကီးေတြလ ဲအခ်စ ္သီခ်င္းေရးသလုိ လူငယ္ေတြ လဲ ဒသနေတြေရးတယ္။

အဲ့ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္ေလး ကတည္းကလဲ အေတြးအေခၚ ပါတဲ့ သီခ်င္းေတြေရးခဲ့တာ ရွိမယ္။ အခ်စ္ သီခ်င္းေတြေရးခဲ့တာ ရွိမယ္။ အသက ္၆၀ေရာက္သြားတဲ့ အခါက်ရင္လဲ အေတြး အေခၚပါတဲ့ သီခ်င္းေတြေရးမိတာလဲ ရွိမယ္။ အခ်စ္ သီခ်င္းေတြေရးမိတာလဲ ရွိမယ္။

ကၽြန္ေတာ္ နားလည္တာ ကေတာ့ အႏုပညာ ဆိုတာ လြတ္လပ္ ပါတယ္။ အသက္ ကန္႕သတ္ခ်က္ေတြ မရွိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ ဒီ အရွိန္အတုိင္းပဲ လိွမ့္ေနမွာပါပဲ။ ေနာက္လဲ ဒီအရွိန္ အတိုင္းပဲ လွိမ့္ေန မွာပါပဲ။ ရပ္မွာ မဟုတ္ဘူးထင္တယ္။

-ကိုယ့္ဟာကုိယ္ေျပာင္းလဲ လာတယ္လုိ႕ထင္တဲ့ အရာေတြက ဘာေတြမ်ားျဖစ္မလဲ။
ကၽြန္ေတာ ္နည္းနည္း ၀လာတယ္။ အရပ္ေတာ ့ပိုမရွည္လာဘူး။ အရပ ္နည္းနည္း ရွည္ခ်င္တာ ေဘးကိုပဲ ထြက္လာတယ္။ နည္းနည္း အစားပိုပုပ္ လာတယ္။ ဒီေလာက္ပါပဲ။

-ေဖ့စ္ဘုတ ္မွာ စာေတြ တင္ရင္ ပရိသတ္ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား share ၾကတယ္။ တင္သမွ် စာေတြက ခံစားခ်က္ အစစ္ေတြလား။ ပတ္၀န္းက်င္ ရဲ႕ အျမင္ ကုိ ခံစားခ်က္ယူၿပီးေရးထားတာလား။ သိခ်င္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ စာေရးတာ ၀ါသနာ ပါပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေရးပါတယ္။ ေတြ႕တာေရးပါတယ္။ ျမင္တာေရးပ ါတယ္။ ကၽြန္ေတာ ္ခံစားရတာလဲေရးပါတယ္။

တခါ တေလမွာ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္မွာ ခံစားရတာ ကၽြန္ေတာ္ေရးတယ္။ တခါ တေလမွာ ကၽြန္ေတာ္ေတြး မိတာေလးေတြကၽြန္ေတာ္ေရးမယ္။ တခါတေလ မွာ ကၽြန္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ခံစားေနရတာ ကိုေရး ရင္ေရးမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ၀ါသနာပါလို႕ေရးတာပါ။


ခင္ေဆြသက္
http://www.searchmyanmar.com/link/frame/cid/55999

 

No comments:

Post a Comment