Tuesday, October 31, 2017

ညစ္ညမ္းပုံေတြ ပ်ံ႔ႏွ႔ံျခင္းနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး သရုပ္ေဆာင္ ျမတ္ေကသီေအာင္ ၏ ခင္ပြန္းေဟာင္း ရွင္းျပီ




ကြ်န္ေတာ္႔နာမည္ ေအာင္ေဇာ္လတ္ပါ ကၽြန္ေတာ္ ယခု အေမရိကန္ႏိုင္ငံ နယူးေယာက္မွာ ေနပါသည္ ။
ကၽြန္ေတာ္ ယခု ဒီ postကို မတင္ခ်င္ခဲ့ပါဘူး ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ အခု ကၽြန္ေတာ္႔ အသိုင္းအဝိုင္း ေဆြးမ်ဳိး အေပါင္း အသင္းၾကားမွာ အရွက္တစ္ကြဲ စိတ္မေကာင္းၿခင္းမ်ားစြာႏွင့္ ရင္ဆိုင္ေတြ႕ၾကဳံေနရေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ post ကို တင္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္ ။
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ထဲရွိတဲ့ အတိုင္း ပြင့္လင္းစြာေျပာရရင္ေတာ့ ဒီျပႆနာကို လြန္ခဲ့ေသာ ဆယ္ႏွစ္ခန္႕ ကတည္း ကၽြန္ေတာ္ ဒီပိုစ္ ကို တင္ခဲ့ခ်င္တာပါ။
ကၽြန္ေတာ္ ေအာင္ေဇာ္လတ္ ႏွင့္ မသီတာျမင့္ (ခ) သ႐ုပ္ေဆာင္ ျမတ္ေကသီေအာင္ သည္ 2006 ခုႏွစ္မွာ လူသိရွင္ၾကား တရားဝင္ လက္ထပ္ခဲ့ၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ လက္ထပ္ၿပီး မၾကာခင္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္အေမရိကား ကို ျပန္လာခဲ့တယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္ အေမရိကန္ ၿပန္ေရာက္ေနစဥ္ ျမတ္ေကသီေအာင္သည္ ႐ုပ္ရွင္ ထုတ္လုပ္ေရး ပိုင္ရွင္ ေဇာ္မ်ဳိးေအာင္ႏွင့္ အိမ္ေထာင္ေရး ေဖာက္ျပန္ေနတာကို ကၽြန္ေတာ္ သိခဲ့ရပါတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕မိဘ အသိုင္းအဝိုင္း သူငယ္ခ်င္းမ်ားကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ဒီအေၾကာင္းကို ထပ္ခါထပ္ခါေျပာခဲ့ၾကပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္မယုံခဲ့ဘူး ။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ျမန္မာျပည္ နာဂစ္ျဖစ္ၿပီး ေနာက္တစ္ရက္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ျမန္မာျပည္ကို ျပန္ေရာက္ခဲ့တယ္ ။ ျမန္မာျပည္ေရာက္ၿပီး ေနာက္ေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းဆီ အသြား ေရႊဂုံတိုင္ စားေသာက္ဆိုင္နား အေရာက္မွာ ၿမတ္ေကသီေအာင္ စီးတဲ့ကားကို ကၽြန္ေတာ္ ႐ုတ္တစ္ရက္ ေတြ႕လိုက္ရတယ္ ။
သူ႕ရဲ႕ ဒ႐ိုက္ဘာ က ကၽြန္ေတာ့္လည္းၿမင္ေရာ ဆိုင္ထဲဝင္ၿပီး ျမတ္ေကသီေအာင္ကို သြားေျပာၿပီး ကားေမာင္း ထြက္သြားတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ ဆိုင္ထဲဝင္သြားေတာ့ စားပြဲထိုး တစ္ေယာက္ကိုေမးတယ္ ။ ေမးေတာ့ ျပန္သြားၿပီလို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကိုလိမ္တယ္။




ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္မယုံဘူး ဆိုင္ေရွ႕မွာ သူ႔ဖိနပ္ကို ေတြ႕ေနရလို႔ ကၽြန္ေတာ္ မယုံလို႔ မန္ေနဂ်ာ ကို ေခၚ 
ခိုင္းေတာ့ မန္ေနဂ်ာက ကၽြန္ေတာ့္ကို ျမတ္ေကသီေအာင္ နဲ႕ဘာေတာ္လည္းလို႔ေမးတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ခင္ပြန္းပါေျပာလိုက္ေတာ့မွ ျမတ္ေကသီေအာင္ ကို ေခၚေပးတယ္ ။
ျမတ္ေကသီေအာင္က ကၽြန္ေတာ့္လည္းေတြ႕ေရာ လက္ဆြဲၿပီး ဆိုင္ျပင္ကို ေခၚသြားတယ္ ။ ဆိုင္ျပင္ေရာက္ ေတာ့ သူ႔ကို လိုက္ေႏွာက္ယွတ္ပါတယ္ ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို ပိုးစိုး ပက္စက္ေျပာခဲ့တယ္ ။ ဘယ္ေလာက္ထိေျပာသလဲဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ရဲတိုင္ၿပီး ေထာင္ထဲ ထည့္ပစ္မယ္လို႔ၿခိမ္းေျခာက္ခဲ့တယ္ ။ အဲ့ဒီ အခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္က အေမရိကားမွာ ႏိုင္ငံေရး ခိုလုံခြင့္နဲ႕ေန ေနတာ ကၽြန္ေတာ္လဲဘာမွ မေျပာပဲျပန္ခဲ့တယ္။
သူလဲ ေဇာ္မ်ဳိးေအာင္ ရွိတဲ့ စားေသာက္ဆိုင္ထဲ ၿပန္ဝင္သြားခဲ့တယ္ ။ အဲ့ဒီေနာက္ ကၽြန္ေတာ္က ေဇာ္မ်ဳိးေအာင္နဲ႔ ေဖာက္ျပန္ေနတာကို သိလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ကြာရွင္းခြင့္ ေတာင္းခဲ့တယ္ ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘာေျပာလဲဆိုေတာ႔ သူ ေဇာ္မ်ဳိးေအာင္ကို ပိုခ်စ္တယ္ ဒါေပ့မယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကိုက်ေတာ႔ သူ႕ရဲ႕ 
အရွက္ နဲ႔ သိကၡာေၾကာင္႔ မကြာေပးႏိုင္ဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူကိုယ္တိုင္ေျပာခဲ့တယ္ ။ ေနာက္ သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ အေမရိကားကိုျပန္လာခဲ့တယ္ ။




ဒီေရာက္ၿပီး တစ္ပတ္ေလာက္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဖုန္းဆက္ၿပီး သူ႔ လင္ငယ္ျဖစ္တဲ့ ေဇာ္မ်ဳိးေအာင္ နဲ႕ ေပါင္းၿပီး သူတို႔ေဖာက္ျပန္ေနတာကို ကၽြန္ေတာ္ တရားစြဲမွာေၾကာက္လို႔ ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ့ကို သူကိုယ္တိုင္ကြာရွင္း စာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္ အျမန္ ထိုးေပးဘို႕ေတာင္းဆိုခဲ့တယ္။
ကၽြန္ေတာ္႔ဘက္က ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္မွာ ခ်က္ခ်င္း လက္မွတ္ထိုးၿပီး DHL မွ အျမန္ေခ်ာနဲဲ ပို႔ေပးခဲ့တယ္ ။ သူ႕ ဘက္က ကြာရွင္း စာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္လဲ ထိုးမေပးခဲ့သလို ကၽြန္ေတာ္႔ဆီလဲ ဘာမွ ၿပန္ပို႔တာ မရွိခဲ့ဘူး ။အဲ့ဒီကြာရွင္း စာခ်ဳပ္ကို ေလးငါးေျခာက္လ ေလာက္ထိ ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေပးခဲ့တယ္ ။

 ေလးငါးေျခာက္လ ၾကာတဲ့အထိ သူ႔ဘက္က ဘာမွ အေၾကာင္းျပန္မလာေပမယ့္ သူ႔ေဖာက္ေနတဲ့ သတင္း ေတြက ပိုဆိုးဆိုး လာတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ကၽြန္ေတာ့္မိဘ အသိုင္းဝိုင္းေတြရဲ႕ အရွက္နဲ႕သိကၡာ အတြက္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေၾကးမုံ သတင္းစာ စာမ်က္ႏွာ ၁၄ မွာ မသီတာျမင့္ (ခ) ၿမတ္ေကသီေအာင္ ကို ဇနီးအျဖစ္မွ စြန္႔ လြတ္ေၾကာင္းကို တရားဝင္ေၾကျငာခဲ့ၿပီးပါၿပီ ။ 




မၾကာေသးခင္က let talk မီဒီယာနဲ႕အေမး အေျဖမွာ သူ႔နဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္ အေၾကာင္းကို ေမးတဲ့အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္႔ အမည္ကို ထပ္အသုံးၿပဳၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကိုပဲ မ႐ိုေသ့စကား အတြင္းခံေဘာင္ဘီက အစ ဝယ္ေပးခဲ့တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို ထပ္ၿပီး အရွက္ခြဲခဲ့တယ္။
မသိတဲ့ သူေတြကေတာ့ ျမတ္ေကသီေအာင္ အတြက္ မ်က္ရည္ေတြ ဘာေတြ က်လို႔ေပါ့ဗ်ာ ။ တစ္ကယ့္ အ
မွန္က သူနဲ႕ ခ်စ္သူ မျဖစ္ခင္ကတည္းက ေနာက္ဆုံး သတင္းစာမွာ တရားဝင္ေၾကျငာတဲ့အထိ ကၽြန္ေတာ္အပ္တို တစ္ေခ်ာင္းေတာင္ကၽြန္ေတာ္ မယူခဲ့ပါဘူး ။ ကၽြန္ေတာ္ အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕အိမ္ ကား လက္ဝတ္ရတနာ ေဒၚလာေပါင္း မ်ားစြာ ကၽြန္ေတာ္ ဆုံး႐ူံးခဲ့ရတယ္ ။
စၿပီးသိတဲ့ အခ်ိန္က စလို႔ သတင္းစာမွာေၾကျငာတဲ့ အခ်ိန္ထိ ကၽြန္ေတာ္႔ဘက္ကပဲ အကုန္က်ခံတယ္ ။ ဒါေပမယ့္ သူကေတာ့ ေဇာ္မ်ဳိးေအာင္ နဲ႔ ဆက္ၿပီးေဖာက္ၿပန္ ေနခဲ့တယ္ ။ ထပ္ၿပီး ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေၿပာရရင္ သူ ေဖာက္ျပန္ေနတာကို ကၽြန္ေတာ္တင္ သိတာမဟုတ္ခဲ့ဘူး။
သူ႕ မိဘ အသိုင္းအ၀ိုင္းက အစ အကုန္သိေနၾကတယ္ ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္႔ဘက္မွာ တစ္ေယာက္မွ မရွိခဲ့ပါဘူး ။ အကုန္လုံးဟာ ျမတ္ေကသီေအာင္ဘက္မွာပဲ ရွိေနၾကတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာပဲ သူ႔အေဖ ကိုယ္တိုင္ ေဇာ္မ်ဳိးေအာင္ ကို သူတို႔ အေခၚ ဦးေဇာ္ ကၽြန္ေတာ္ျပန္လာရင္ နင္တို႕ အသြားအလာသတိထားၾက ကၽြန္ေတာ္ျပန္လာတယ္ေပါ့ဗ်ာ။




ယခုအခါ ျမတ္ေကသီေအာင္ ရဲ႕ ညစ္ညမ္းေသာ ဓာတ္ပုံေတြ အြန္လိုင္းမွာ ျပန္႔ေနတာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သိတဲ့သူေတြ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ မသိတဲ့သူေတြ အားလုံး အြန္လိုင္းမွာ ေတြ႕ေနရမွာပါ ။ တစ္ခ်ဳိ႕ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ သူနဲ႕ တရားဝင္ ကြာရွင္းထားတဲ့ အေၾကာင္း သိသူေတြရွိသလို ၊ မသိေသးတဲ့ သူေတြလဲရွိပါတယ္ ။ တစ္ခ်ဳိ႔ကလဲကၽြန္ေတာ္႔ဆီကို ဖုန္းဆက္ စာပို႔ၿပီး ေမးၾကတယ္ ။
ျမတ္ေကသီေအာင္ ဒီလိုျဖစ္ေနတယ္ ဆိုတဲ့အေၾကာင္း ခုခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္မွာလဲ အိမ္ေထာင္ရွိေနတဲ့ အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အရွက္သိကၡာ ကၽြန္ေတာ့္ မိသားစုရဲ႕အရွက္သိကၡာ အတြက္ ဒီ post ကို အြန္းလိုင္း မွာ တင္ၿပီး ေၿဖရွင္းလိုက္ရၿခင္းျဖစ္ပါတယ္ ။
သက္ေသ အျဖစ္ ၂၀၀၈ ေၾကမုံ သတင္းစာမွာ တရားဝင္ ေၾကျငာခဲ့တဲ့ စာပါ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။
အားလုံးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။
ေအာင္ေဇာ္လတ္ (ကိုေဇာ္-နယူးေယာက္)


No comments:

Post a Comment