Saturday, May 23, 2020

ကိုခရမ္း ေျပာေသာ အိုင္စီ အေၾကာင္း

 



ခရမ္းသည္ ဂီတ ေလာက ထဲသို့ ဝင္ခါစတြင္ Section Player အျဖစ္ လိုက္လံ တီးခတ္ခဲ့ ေသာ္လည္း လိဒ္ ဂစ္တာ သမား ေတးေရး ေစာဘြဲ႕မွူး တည္ေထာင္သည့္ Iron Cross (IC) ေတးဂီတဝိုင္း စတင္ခ်ိန္ ၁၉၉၁ ခုႏွစ္ကတည္း က ဒရမ္မာ အျဖစ္ ပါဝင္တီးခတ္ခဲ့သူျဖစ္သည္။

ယခုအခါ IC ေတးဂီတအဖြဲ႕ တည္ေထာင္ သည္မွာ ၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း ကြယ္လြန္သူ ေစာဘြဲ႕မွူး မွ အပ က်န္သည့္ တီးဝိုင္းအဖြဲ႕ဝင္မ်ားႏွင့္ ဝိုင္း စတင္ခ်ိန္က အတိုင္း ၿပိဳကြဲျခင္း၊ က်ဆုံးျခင္း မရွိဘဲ ရပ္တည္ ဆဲျဖစ္သည္။ ယင္းေတးဂီတ အဖြဲ႕၌ ဒရမ္မာ အျဖစ္သာမက တီးဝိုင္း ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ကိစၥရပ္မ်ားတြင္ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးအျဖစ္ အဆုံးအျဖတ္ေပးနိုင္ေသာ ကိုခရမ္း ရဲ့ interview ေလးပါ။


ေမး။ ။ ကိုခရမ္း က ဒရမ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ပညာကို ဘယ္လိုေလ့လာခဲ့ပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ လူက ေမြးကတည္းကေတာ့ ဘာမွ တတ္ခဲ့တာမဟုတ္ဘူးေလ။ က်ေနာ္တို့ဆီမွာက ဂီတနဲ႔ ပတ္ သက္ တဲ့ ေက်ာင္း ဆိုတာလည္း သတ္သတ္မွတ္မွတ္ရွိတာ မဟုတ္ဘူး။ ဒီ စတီရီယိုပိုင္းက ပိုဆိုးတာေပါ့။ က်ေနာ္တို့ ထက္ တတ္တဲ့၊ သိတဲ့ ေရွ႕လူေတြဆီမွာ နည္းနာခံ၊ တပည့္ ခံၿပီးသင္ယူခဲ့ရတာပဲ။ က်ေနာ့္ ဆရာ က ကိုေဇာ္ဝင္းရွိန္ ပါ။ Play Boy တို့ Aces တို့ကေတာ့ က်ေနာ့္ရဲ့ ျမင္ဆရာေတြေပါ့။


က်ေနာ္က ဒီပညာကို တတ္ခ်င္လြန္းလို့ကို ရေအာင္ ယူခဲ့တာ။ အလယ္တန္း တက္ေနတုန္း စာဆက္ မသင္ခ်င္ ေတာ့ဘူး။ စိတ္လည္းမပါဘူး။ လူက ဂီတသံၾကားရင္ကို မေနနိုင္တာ။ အဲဒီ တူရိယာေတ ြၾကား မွာပဲ ေပ်ာ္ေနခ်င္ တာေလ။ က်ေနာ္လုပ္ခ်င္တာက ဒါပဲ .. ဒီေတာ့ က်ေနာ္က မိဘေတြကို ေတာင္းဆို တယ္။ က်ေနာ့္ကို ေက်ာင္း ထုတ္ပါ .. မထုတ္ရင္လည္း က်ေနာ့္ဟာ က်ေနာ္ ရေအာင္ထြက္မယ္ ဆိုၿပီး လုပ္တာဗ်။

ေရွးက လမ္းေဖာက္ခဲ့တဲ့ ဆရာေတြကို သိပ္ေက်းဇူး တင္ဖို့ေကာင္းတယ္။ ျဖစ္နိုင္ရင္ အခုကေလးေတြ သိေအာင္ရွင္းျပ ခ်င္တယ္။ ကိုသန္းနိုင္ ဆို ဒရမ္ အရမ္းေကာင္းတယ္ဗ်ာ။ ကိုေအာ္စကာ သန္းတင္ ဆိုရင္ လည္း အရမ္းေလးစားဖို့ ေကာင္းတယ္။ ဒါေတြ မွတ္တမ္းမရွိဘူး။ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္လည္း မလုပ္နိုင္ဘူး။ လုပ္နိုင္တဲ့ သူေတြရွိရင္ လုပ္ေစ ခ်င္တယ္။


ေမး။ ။ စတိတ္ရွိုး တီးတဲ့အခါမွာ အာရွက တစ္ျခား ေရာ့ခ္ဘန္ေတြနဲ႔ IC နဲ႔ ဘယ္လိုကြာျခား ပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ မတူဘူးဗ်။ အထူးသျဖင့္ ထိုင္း က ေရာ့ခ္ဘန္ေတြေပါ့ဗ်ာ။ ထိုင္း က The Sun Band ကို ဖိတ္ၿပီး က်ေနာ္တို့ အလုပ္႐ုံေဆြးေႏြးပြဲ ပုံစံမ်ိဳး လုပ္ဖူးတယ္။ သူတို့ တီးတာက ပုံေသနည္း ဆန္တယ္။ ပုံေသနည္း အတိုင္း ဆိုေတာ့ တီးတာ သက္ေသာင့္သက္သာ မရွိဘူး။ စိတ္လွုပ္ရွားဖို့မေကာင္းဘူး။

က်ေနာ္တို့က်ေတာ့ စိတ္ကူးတည့္ သလို တီးတာ။ စင္ေပၚေရာက္သြားၿပီ ဆိုတာနဲ႔ IC က Team work လည္းေကာင္းေတာ့ အားလုံးကည ီညြတ္ၿပီး ဘယ္သူနဲ႔ တူတယ္ရယ္လို့ကို မဟုတ္ေတာ့ဘူး၊ ကိုယ့္စတိုင္နဲ႔ကိုယ္ကို အားလုံး ေျမာက္ကုန္ၾကတာ။




ေမး။ ။ အသက္ႀကီးလာရင္ေကာ ေရာ့ခ္ေတြပဲ ဆက္တီး ေနဦးမွာလား။

ေျဖ။ ။ အသက္ႀကီးလာရင္ေတာ့ လုပ္ခ်င္တာ ရွိတယ္ဗ်။ အဲဒါက Jazz Rock ေလ။ ဒရမ္ရယ္ ေဘ့စ္ရယ္ ၂ ေယာက္တည္း တီးရတာ။ တစ္ကယ့္ၿငိမ့္ၿငိမ့္ေလး။ သူက အဆိုသမားက သိပ္ အဓိကမက်ဘူး။ အဲဒီ အမ်ိဳး အစားက သံစဥ္ေတြတင္ မဟုတ္ဘူး တီးတဲ့သူေတြကပါ တန္ဖိုး ရွိေနတာ။ တစ္ပုဒ္လုံးကို ၁၅ မိနစ္စာ ေလာက္ရွိတယ္ဗ်ာ။

ပန္႔ခ္ေတြ ေမာ္ဒန္ေရာ့ခ္ေတြ၊ ေအာ္လ္တာေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး တီးဖူးတယ္။ မတူဘူးဗ်ာ။ က်ေတာ္ၾကည့္ဖူး သမၽွ ေတာ့ အဲဒီအမ်ိဳးအစားကို တီးတာ အသက္ ၆၀ အရြယ္ေလာက္ႀကီးေတြ။ ဒါေပမယ့္ လူငယ္ေတြထက္ ေတာ္ေတာ့္ကို လက္ေစာင္း ထက္တယ္ဗ်။ အဲဒါမ်ိဳး ႀကီးလာရင္ လုပ္ခ်င္တယ္။


ေမး။ ။ ေကာ္ပီနဲ႔ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ကိစၥကို လူေတြက အမ်ိဳးမ်ိဳး သ႐ုပ္ခြဲၾကတယ္။ ကိုခရမ္းေကာ ဘာေျပာခ်င္ ပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ ေကာ္ပီ နဲ႔ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ကိစၥက ခဏခဏ ရွင္းဖူးတယ္။ ေကာ္ပီ ကို ေဝဖန္တဲ့သူေတြကေကာ ဂီတ ကို တစ္ကယ္သိလို့၊ ေလးစားလို့ေျပာတာလား .. တစ္မင္ မလိုတဲ့ဘက္က ရန္လုပ္ခ်င္လို့ ေျပာတာလား ဆိုတာကို ခြဲျခား ဖို့ လိုမယ္ထင္တယ္။

ျမဴးဇစ္ ဆိုကတည္းကိုက ေကာ္ပီပဲ တီးတီး Own Tune ပဲတီးတီး အတူတူပဲ မဟုတ္ဘူးလား။ ဟုတ္ၿပီ .. Own Tune ပဲတီးၾကမယ္ ဆိုပါေတာ့ .. က်ေနာ္တို့ ဒီေန႔လုပ္ေနတဲ့ ျမဴးဇစ္ ပုံစံက ဘယ္ကလာတာလဲ။ ဒီအေငြ႕အသက္ေတြနဲ႔ ကင္းနိုင္မလား။ က်ေနာ္တို့ လုပ္ေနတာကိုက ျမန္မာ့ဂီတ စစ္စစ္မဟုတ္ဘူး။ ဒါကို လက္ညႇိုး ေငါက္ေငါက္ထိုး ေျပာၾကတာေတာ့ မတရားဘူးထင္ပါတယ္။ ကိုယ့္ရာဇဝင္ ကိုယ္ ေရးရတာပဲ။ ဂီတကို ဂီတ လိုပဲ ခံစားသင့္တယ္။ ဂီတ ကို ခံစားမွာလား အျပစ္ေျပာမွာလား ။ ေကာ္ပီေရးတဲ့ သူေတြက လည္း သီခ်င္းကို ပစ္စလက္ ခတ္ ေရးၾကတဲ့သူေတ ြမဟုတ္ဘူး။ မူရင္းသီခ်င္းကို ေသခ်ာနားေထာင္ၿပီးမွ အဓိပၸာယ္ မပ်က္ေအာင္ေရးလာၾကၿပီ။


ေမး။ ။ IC ရယ္လို့ ျဖစ္လာပုံေလး အၾကမ္းဖ်င္း ရွင္းျပေပးပါဦး။

ေျဖ။ ။ အစကေတာ့ က်ေနာ္တို့ အားလုံး Section လိုက္တီးေနၾကတာ။ က်ေနာ္ေကာ၊ ဗညားေကာ၊ ခင္ေမာင္သန္႔ ေကာေပါ့။ ဘြဲ႕မွူးႀကီး ကေခၚရင္လည္း လာတီးလိုက္၊ တစ္ျခားမွာလည္း သြားတီးလိုက္ လုပ္ေနရင္း ဒီလိုလုပ္ ေနတာထက္ Section လုံးဝ မတီးဘဲ ေနၾကမယ္။ ဝိုင္းတစ္ခု လုပ္ၾကမယ္ ဆိုၿပီး ဆုံးျဖတ္ၾကတာ။ တစ္ကယ္ေတာ့ အဲဒါက မလြယ္ဘူး။ Section တီးတာက ပိုက္ဆံ အရမ္းရတယ္ေလ။ မတီးဘဲ ေတာင့္ထားဖို့က မလြယ္ဘူး။


ဆိုလိုတာက Section ကို လက္မလည္ေအာင္ တီးေနရာ ကေန လုံးဝ ရပ္လိုက္ရေတာ့ အလုပ္ေတြ အား သြားၾက တယ္ဆိုတာ ေျပာခ်င္တာပါ။ အဖြဲ႕အေနနဲ႔က နာမည္မရွိေသးေတာ့ အလုပ္သိပ္မျဖစ္ေသးတာကို ေတာ္ေတာ္ ေလး ေတာင့္ခံၾကရတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေတာင့္မခံနိုင္ရင္ IC ဆိုတာလည္း ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူး။


ေမး။ ။ IC ဆိုၿပီး ဒီေလာက္ ႏွစ္ၾကာၾကာ ရပ္တည္လာနိုင္တာ ဘာေၾကာင့္ပါလဲ။

ေျဖ။ ။ အဓိကက က်ေနာ္တို့ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ခ်စ္ၾကတယ္။ ၿပီးေတာ့ အားလုံးက ညီတယ္။ စည္းကမ္း ရွိတယ္။ က်ေနာ္တို့ အဖြဲ႕ထဲမွာ က်ေနာ္နဲ႔ ဗညားနိုင္က အႀကီးဆုံးပဲ။ အဖြဲ႕နဲ႔ ပတ္သက္သမၽွ က်ေနာ္တို့ ႏွစ္ေယာက္ ဆုံးျဖတ္ရင္ အားလုံးက သေဘာတူတယ္။ ပြဲငွားတာက အစ တစ္ခ်ိဳ့ ကိစၥဆို မဟုတ္ တာေတြ ဘာေတြ ပါလာရင္ က်ေနာ္က အဖြဲ႕ကိုေတာင္ ေပးမသိေတာ့ဘူး။ ကိုယ့္ဘာသာ ဆုံးျဖတ္ လိုက္တယ္၊ ရွင္းလိုက္တယ္။ မဟုတ္ရင္ အလကား စိတ္ညစ္ရတာပဲရွိမယ္။


တစ္ခ်ိဳ့ ကန္ထရိုက္ေတြက လူလည္က်တာ ေတြရွိတယ္။ အဲဒါမ်ိဳးေတြဆို က်န္တဲ့ သူေတြကို ေပးကို မသိ ေတာ့တာ။ တစ္ခါတစ္ေလ တစ္ျခားက ပတ္ၿပီး ဝင္လာတာမ်ိဳး၊ ဥပမာ - ခ်စ္စမ္းေမာင္ ကိုျဖစ္ျဖစ္ တစ္ျခား တေယာက္ေယာက္ ကိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကန္ထရိုက္က ကပ္ဝင္ရင္လည္း သူတို့က ကိုခရမ္းကို ေျပာပါ။ ကိုဗညား ကိုေျပာပါ ဆိုၿပီး လႊဲလိုက္တာပဲ။ က်ေနာ္တို့ လုပ္သမၽွ ဆုံးျဖတ္သမၽွ လက္ခံတာရယ္၊ က်ေနာ္တို့ကလည္း မဟုတ္တာ မလုပ္တာ ဘယ္ေတာ့မွ မလုပ္ဘူး ဆိုတာ သိထားတာရယ္၊ ဒါနဲ႔ပဲ ဒီအဖြဲ႕ကသြားေနၾကတာ။

 ၿပီးေတာ့ အားလုံးက ညီအစ္ကိုေတြလိုပဲ စလိုက္ ေနာက္လိုက္နဲ႔ ဆိုေတာ့ ပင္ပန္းတယ္ မထင္ရဘူး။ အငဲ ဆို အတည္ေပါက္ေျပာေနရင္း ဝင္ဝင္ေနာက္တတ္တယ္။ တစ္ေယာက္အက်င့္ ကိုလည္း တစ္ေယာက္ က သိ ထားတယ္။ အငဲ ဆိုရင္ ေဆးလိပ္ အရမ္းႀကိဳက္တယ္။ ေဆးလိပ္ မေသာက္ရတဲ့ ေနရာေရာက္ရင္ စိတ္ေတြ တိုေန ေရာ။ ခ်စ္စမ္းေမာင္ က်ေတာ့ က်ေနာ္တို့က ညီအငယ္ဆုံးေလး လိုပဲ။ မ်ိဳးႀကီး လည္း ဒီတိုင္းပဲ။


အားလုံးက အလုပ္ လုပ္ရင္လည္း အလုပ္နဲ႔ တူေအာင္ လုပ္တယ္။ အလုပ္ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္လို့ ေဝဖန္လို့ ကေတာ့ ႀကိဳက္သေလာက္ ေဝဖန္၊ လက္ခံတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္လည္း ထြက္လာတဲ့ Product က ေတာ္ေတာ္ ကို တစ္ကယ့္ ကို ေက်နပ္စရာေကာင္းတယ္။ က်ေနာ္တို့ ေလးျဖဴ နဲ႔ ဂ်ပန္က လုပ္တဲ့ ေဂ် အာဆီယံ ပြဲမွာ သြားတီး ၾကတုန္းက အရမ္းအားေပးၾကတာ။ သူတို့က ဘာလို့အားေပးတာလဲ ဆိုေတာ့ ဒီအသက္ဒီအရြယ္ႀကီးေတြ အထိ ဒီဘန္ေကာ၊ အဆိုေတာ္ေကာ မကြဲဘဲ ဒီအတိုင္း ရွိေနတာကို သေဘာ က်ေလးစားတာတဲ့။


ေမး။ ။ IC ကို အင္တာဗ်ဴး အတြက္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ တစ္ျခား အေၾကာင္းေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ခ်ဥ္းကပ္ဖို့ခက္တယ္၊ ဆက္ဆံေရး မေျပျပစ္ဘူးလို့ ေျပာေနတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကိုခရမ္း ဘာေျပာခ်င္ပါသလဲ။

ေျဖ။ ။ ေဘးက ၾကပ္ေပးၾကတာဗ်။ ေဘးက တစ္ခ်ိဳ့က IC ကို ကိုယ့္ဘာကိုယ္ ဝင္လို့မရဘူး ေဟာက္ထုတ္ လိမ့္မယ္၊ ဘာညာေျပာၾကတာနဲ႔ လူရွိန္ေနတာဗ်။ က်ေနာ္တို့ အားနည္းခ်က္ကလည္း တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္၊ အႏုပညာကိစၥ ျမဴးဇစ္ ကိစၥကိုဆို လာခဲ့ အခ်ိန္မေရြးပဲ ေျပာမယ္။ မဟုတ္တာေတြ ေပါက္ပန္းေသးေတြ ေတာ့ လာမေမးနဲ႔ ေလဗ်ာ။ IC ကို ေမးမယ္ ဆိုရင္ အိုင္စီအေၾကာင္းေတာ့ သိသင့္တာေပါ့ မဟုတ္ဘူးလား။

အႏုပညာသမားေတြကို လူေတြက ႀကီးက်ယ္တယ္ ထင္ၾကတယ္။ တစ္ကယ္က မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ ..။ က်ေနာ္တို့ ေျပာခ်င္တာ ဂီတ အေၾကာင္း .. ဂီတ အေၾကာင္းေမးမယ္၊ ေျပာမယ္ဆိုရင္ အခ်ိန္မေရြးပါ။ ေနာက္တစ္ခုက က်ေနာ္ တို့ပစၥည္းေတြက အီးပီစီ မီးနဲ႔ တီးလိုိ့မရဘူး Watt တစ္အား မ်ားတာ။ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္တို့ကို ငွားရင္ စရိတ္ကမ်ား တယ္။ စပြန္စာ မရွိလို့ မရဘူး။ တစ္ခ်ိဳ့ကန္ထရိုက္ေတြက စရိတ္ခ်ဳံ႕ခ်င္တယ္ .. အလြယ္လုပ္ခ်င္တယ္။ အဲဒါမ်ိဳး က်ေနာ္တို့နဲ႔မရဘူး။ က်ေနာ္တို့ သတ္မွတ္ထားတဲ့ စည္းကမ္း အတိုင္းပဲ သြားတယ္။ လက္ခံနိုင္ရင္လာ။ မွန္တဲ့သူ ေတြနဲ႔ေတာ့ က်ေနာ္တို့နဲ႔ ျဖစ္တယ္။ကလိန္ကက်စ္ေတြ နဲ႔ဆို မရဘူး။


ေမး။ ။ IC က စက္ပစၥည္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို့လည္း ေတာ္ေတာ္ ဂ႐ုစိုက္တယ္လို့ ၾကားတယ္။

ေျဖ။ ။ ဟုတ္တယ္ဗ် ..။ တီးဝိုင္းတစ္ဝိုင္း လုပ္တယ္ ဆိုတာကဗ်ာ .. တီးတဲ့သူ ေကာင္းေကာင္းရွိမယ္ .. ဆိုတဲ့ သူ ေကာင္းေကာင္းရွိမယ္ .. ျမဴးဇစ္သမား ဆိုတာက အသံနဲ႔ ပရိသတ္ရဲ့ ရင္ဘတ္ကို ထိေအာင္ လုပ္ရမွာ မဟုတ္ လား။ အဲဒီမွာ စက္ပစၥည္းကိုယ္ပိုင္ မရွိဘူးဆိုရင္ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး အလုပ္လုပ္လို့ ေကာင္း ေတာ့မလဲ။ ကိုယ့္စက္ ကိုယ့္ပစၥည္း မဟုတ္ဘူးဆိုရင္ ေတာ္ေတာ့္ကို စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ရတယ္။ စက္ပစၥည္းကိုေတာ့ က်ေနာ္တို့ က ခေရဇီျဖစ္တယ္။


စတူဒီယိုနဲ႔ ပတ္သက္လို့က ခ်စ္စမ္းေမာင္ က ဝါသနာပါတယ္။ သူ႔ေယာကၡမ သင္းအုပ္ဆရာ ဆရာေဒးဗစ္ ကလည္း အရမ္းအားေပးတယ္။ ပစၥည္းေတြ ဝယ္ေပးထားတယ္။ က်ေနာ္တို့ ရာစုသစ္ စီးရီးမွာ Auto Mixing စသုံးေနၿပီ။ Pro Tool ဆိုတာတစ္ခုဆို ေဒၚလာ ၄၀၀၀၀ ေပးရတယ္။ အဲဒါမွာေတာ့ ကုမၸဏီက ေတာ္ေတာ္ေလး အံ့ၾသတာ။ ျမန္မာလိုနိုင္ငံေလးက Band တစ္ခုက ဒီလို ပစၥည္းမ်ိဳး မွာတယ္ ဆိုတာ မယုံ ခ်င္ဘူး။ “ဘဂၤလားပင္လယ္ေအာ္” တုန္းက ဆို ေငြေဆာင္က ဟိုတယ္မွာကို အားလုံးတီးတာ။ အရသာက စတူဒီယ ိုထဲမွာ တီးတဲ့ အတိုင္းပဲ။ ခ်စ္စမ္းေမာင္ ဖမ္းတာေလ။


ေမး။ ။ IC က စင္ေပၚေရာက္သြားရင္ အားလုံး ျမဴးႂကြၿပီး အေပးအယူ သိပ္မၽွတယ္ဆိုတာနဲ႔ ပတ္သက္လို့ တစ္ခ်ိဳ့က ဘာေတြမ်ား မွီဝဲလည္း သိခ်င္ေနၾကတယ္။ ေျပာျပပါဦး။

ေျဖ။ ။ ဒါလား။ က်ေနာ္တို့အဖြဲ႕ မွီဝဲတာ ကေတာ့ ေရ ပဲဗ်။ ေရေသာက္ၿပီး တီးၾကတာ။ ေျပာရင္ ယုံခ်င္မွ ယုံ မယ္။ တစ္ခါက စီးကရက္ စက္႐ုံတစ္႐ုံက လုပ္တဲ့ ပြဲမွာ .. စက္႐ုံ ပိုင္ရွင္ကလည္း နိုင္ငံျခားသား ဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို့ကို မတီးခင္ ဘာလိုခ်င္လဲ၊ ဘာလုပ္ခ်င္လဲ .. လုပ္ခ်င္တာျဖစ္ေစရမယ္။ အရက္လား၊ ဘီယာ လား၊ မူးယစ္ေဆး လား ႀကိဳက္တာေျပာ .. အဲဒီလို လာေမးတာ။


က်ေနာ္တို့က မတီးခင္ ကိုယ့္ဘာသာ ထိုင္ေနၾကတာေလ။ ပုံစံေတြ ကလည္း မထုံတက္ေတးနဲ႔၊ ဒီတိုင္း ထိုင္ေန တာ။ အဲဒါ က်ေနာ့္လာေမးေတာ့လည္း ေရေပးပါ၊ ေလးျဖဴသြား ေမးေတာ့လည္း ေရပဲေပး ေရ ေသာက္မယ္ ဆို ေတာ့ အဲဒီလူက မယုံဘူး၊ ေရကေတာ့ ရွိတယ္ေလ ၊ က်ေနာ္သိခ်င္တာ မူးယစ္ေဆး တစ္ခုခု ယူမလား၊ အရက္ လား ဆိုေတာ့ မဟုတ္ဘူး ေရပဲ ၊ အဲဒီလိုေျပာေတာ့ သူကသိပ္မေက်နပ္ခ်င္ဘူး။

စင္ေပၚလည္းေရာက္ေရာ က်ေနာ္တို့ အားလုံး ေျမာက္လိုက္တာ ဆိုတာ .. အဲဒီ သူေဌးက ဘာေျပာလဲ ဆိုေတာ့ သူ မေလးရွားျပန္ေရာက္ရင္ မေလး က ဘန္ေတြကို ျမန္မာျပည္မွာ ဘာ မူးယစ္ေဆးမွ မမွီဝဲဘဲ အသားကုန္ ေျမာက္ေအာင္ တီးနိုင္တဲ့ ဘန္တစ္ခု ရွိတယ္လို့ ေျပာမယ္တဲ့။


ဟုတ္တယ္ဗ် အရက္ေသာက္ထားမွ၊ မူးယစ္ေဆး မွီဝဲထားမွ၊ ေကာင္းေနမွ တီးလို့ လမိုင္းကပ္တယ္ ဆိုတဲ့ သူေတြ ကို က်ေနာ္ သိပ္ေျပာခ်င္တာပဲ။ မူးေနမွေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္ ေကာင္းနိုင္ေတာ့မွာလဲဗ်ာ .. မွားကုန္ ေတာ့မွာေပါ့။ တစ္ခ်ိဳ့ ခ်ာတိတ္ေတြ ပြဲမွ မစေသးဘူး ေဒါင္ခ်ာ စိုင္းေနၿပီ .. တီးမယ္ ဆိုမယ္ ဆိုရင္ တစ္မ်ိဳးမ်ိဳး မွီဝဲမွ ဆိုတာႀကီးက စြဲေနၾကၿပီ။

က်ေနာ္တို့ ထဲမွာဆို က်ေနာ္၊ ဗညား၊ ခ်စ္စမ္းေမာင္၊ မ်ိဳးႀကီး .. အရက္၊ ဘီယာ လုံးဝ မေသာက္ဘူး။ ခင္ေမာင္သန္႔ နဲ႔ အငဲ က တစ္ခါ တစ္ေလ ဘီယာေလး နည္းနည္းပါးပါး ေသာက္တယ္ ဒီေလာက္ပဲ။


Thank Ko Kha Yan
{Credit}   Original Writer

Leonard Min Maung


No comments:

Post a Comment