Sunday, December 1, 2019

ခင္၀မ္း အမွတ္တရ



ခင္ဝမ္းရဲ႕ ပထမစီးရီးႏွစ္ခုမွာ ကိုယ္တိုင္ ပါဝင္တီးခတ္ arrangement လုပ္ခဲ့တဲ့ ကိုေအာင္ျမတ္ထြန္း နဲ႔ ဧရာဝတီသတင္းဌာန အင္တာဗ်ဴး (၂၀၁၆) ၊

"အဲဒီစီးရီး ၂ ခု စလုံးကို ႏွလုံးသားနဲ႔ တီးခဲ့ၾကတာပါ''

ပန္းခ်ီ၊ ေတးေရး၊ ေတးဆို အႏုပညာရွင္ ကိုခင္ဝမ္း ကြယ္လြန္ခဲ့တာ ၁၆ ႏွစ္ျပည့္ေတာ့မွာ ျဖစ္ သလို သူေရးသားဖန္တီး သီဆိုခဲ့တဲ့ ပထမဆုံး ေတးစီးရီး “ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူ တစ္ေယာက္”  ဟာလည္း အခုဆိုရင္ ႏွစ္ေပါင္း ၃၈ ႏွစ္ ရွိၿပီျဖစ္ပါတယ္။ 

ဒီကေန႔မွာေတာ့ ကိုခင္ဝမ္းလည္း မရွိေတာ့သလိုဘဲ “ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတေယာက္” နဲ႔ “ျပည္မွာေဆာင္း” ေတးစီးရီး ၂ ခုမွာ ပါဝင္တီးခတ္ခဲ့တဲ့ ကိုသန္းဦး (ေတးေရး- စစ္အိမ္)၊ ကိုမိုးဇက္၊ ကိုေမာ္စီ၊ ကိုေအာင္သင္းျမင့္ အစရွိသူေတြ ဟာလည္း လူ႔ေလာကကို စြန႔္ခြာ သြား ခဲ့ၾကၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ 

ဒါေၾကာင့္ ဟိုစဥ္က ကိုခင္ဝမ္းနဲ႔ အတူ သူတို႔ ပါဝင္ခဲ့ၾကတဲ့၊ လႈပ္ရွားခဲ့ၾကတဲ့ အေျခအေန အေၾကာင္းေလးေတြကို သိရေအာင္ အဲဒီ စီးရီး ၂ ခုမွာ ကိုယ္တိုင္ ပါဝင္တီးခတ္ Arrangement လုပ္ခဲ့တဲ့ ကိုေအာင္ျမတ္ထြန္းကို ဧရာဝတီ သတင္းဌာနက ရန္ပိုင္က ဆက္သြယ္ေမး ျမန္းထား ပါတယ္။

ေမး။ ။ ကိုေအာင္ျမတ္ထြန္း အေနနဲ႔ ကိုခင္ဝမ္းရဲ႕ ပထမဆုံးစီးရီး “ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူ တေယာက္” နဲ႔ ဒုတိယျဖစ္တဲ့ “ျပည္မွာေဆာင္း” စီးရီး ၂ ခုကို တာဝန္ယူၿပီး Arrangement လုပ္ေပးခဲ့တယ္ဆိုေတာ့ အဲဒီတုန္းက အေၾကာင္းေလးေတြ ေျပာျပပါဦး။

ေျဖ။ ။ အဲ့ဒီတုန္းကအေၾကာင္း ျပန္ေျပာရရင္ တစ္ကယ္ေတာ့ “ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတစ္ေယာက္” စီးရီးကို ကိုခင္ဝမ္းရဲ႕ ညီ အငယ္ဆုံး ကိုဝင္းထြန္း (ယခု ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ ေန ထိုင္ သူ) က ဆိုဖို႔ပါ။ ကိုခင္ဝမ္း ကေတာ့ ေတးေရး သက္သက္ပဲ။

ကိုခင္ဝမ္းရဲ႕ ညီ ကိုဝင္းထြန္း နဲ႔ က်ေနာ္က သူငယ္ခ်င္းပါ၊ ကိုခင္ဝမ္း ကိုလည္း ကိုဝင္းထြန္းတို႔ ေခၚသလို ကိုကို လို႔ပဲ က်ေနာ္က ေခၚပါတယ္။ တစ္ေန႔ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ေတြ စုၿပီး တီးၾက ခတ္ၾက ရင္းနဲ႔ စီးရီး ထုတ္ရေအာင္လို႔ ကိုဝင္းထြန္း က တိုင္ပင္သလို ကိုခင္ဝမ္း ကလည္း ငါ သီခ်င္းေတြေရးမယ္၊ ၿပီးရင္ေတာ့ ငါတို႔စၿပီး တီးၾကမယ္လို႔ ေျပာေတာ့ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္လည္း ဖန္တီးရတာ ဝါသနာပါတဲ့အတြက္ ေကာင္းတယ္ လုပ္ေပါ့။ 



ကိုဝင္းထြန္းကလည္း ေလ့က်င့္ တယ္၊ ေန႔တိုင္းေန႔တိုင္း ညဆိုရင္ ထမင္းစားၿပီးတာနဲ႔ က်ေနာ္ ကိုခင္ဝမ္းဆီကို သြားတယ္၊ သီခ်င္းတိုက္တယ္။ မနက္ ၄ နာရီ ေလာက္မွ အိမ္ျပန္တယ္။

ကိုဝင္းထြန္းနဲ႔ “ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတစ္ေယာက္” အတြက္ သီခ်င္းတိုက္ေနတုန္း တစ္ေန႔ ကိုဝင္းထြန္း တို႔ အမ်ိဳးေတြပါတဲ့ ဂ်ပန္ အ႐ိုးေကာက္အဖြဲ႕ ျမန္မာျပည္ကို ေရာက္လာတယ္။ အဲဒီမွာ ကိုခင္ဝမ္းတို႔ အေဖ ဦးေအာင္ခ က ကိုဝင္းထြန္းကို အ႐ိုးေကာက္အဖြဲ႕ေတြ အျပန္ ဂ်ပန္ ကို ထည့္လိုက္ခ်င္တယ္ ဆိုေတာ့ ကိုဝင္းထြန္းလည္း ဂ်ပန္ ကို လိုက္သြားရမယ္။ အဲဒီမွာပဲ ကိုခင္ဝမ္း ကိုယ္တိုင္ ဆိုရတဲ့ အစီအစဥ္ျဖစ္ သြားေတာ့တာပါပဲ။

အဲဒီေနာက္ ကိုခင္ဝမ္း နဲ႔ ၂ ေယာက္သား Arrangement လုပ္တာေပါ့။ ကိုခင္ဝမ္း ကလည္း ငါ ဒီေနရာေလးမွာ ဘယ္လို ပုံစံေလး လိုခ်င္တယ္၊ ဒီေနရာမွာ ဒီလိုေလး ထည့္ခ်င္တယ္ေျပာရင္ က်ေနာ္လည္း ကိုယ္ႏိုင္သေလာက္ စဥ္းစားၿပီး လက္လွမ္းမွီသေလာက္ လုပ္ေပးတယ္။

အဲဒီ စီးရီး ၂ ခုလုံးမွာ သီခ်င္း အပုဒ္တိုင္း က်ေနာ္ Arangement လုပ္တာပါ။

ေမး ။ ။ အဲဒီစီးရီးေတြ လုပ္ျဖစ္ခဲ့တာ ဘယ္ႏွစ္ခုႏွစ္ေလာက္က ျဖစ္မလဲ။

ေျဖ ။ ။ “ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတစ္ေယာက္” ေရာ၊ “ျပည္မွာေဆာင္း” ပါ ၁၉၇၈ ခုႏွစ္ထဲမွာပဲ အၿပီး လုပ္ခဲ့တာပါ။ “ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတေယာက္” က ၁၉၇၈ ခုႏွစ္ ေမလ ၄ ရက္ေန႔ ေမ စတူဒီယိုမွာ အသံသြင္း (Recording) တယ္၊ တစ္ညလုံးနီးပါး တီးတယ္၊ မနက္ ၄ နာရီ ေလာက္ မွ ၿပီးတယ္၊ ၉ နာရီေလာက္မွ ျပည္ကို ျပန္ၾကတယ္။ ဒါေတြ မွတ္မိတယ္။

စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ “အိပ္စက္အနားယူၿပီ” စီးရီးအၿပီးမွာ ကိုခင္ဝမ္းရဲ႕ “ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတ စ္ ေယာက္” စီးရီး ထြက္တာပါပဲ။

အဲဒီတုန္းက က်ေနာ္တို႔ ျပည္ၿမိဳ႕ေလးမွာေတာ့ ကိုခင္ဝမ္း သီခ်င္းေတြကို သိပ္မသိၾကဘူး၊ ေနာက္ပိုင္း က်မွ ႀကိဳက္လာၾက၊ သိလာၾကတာ။ ဒါေပမယ့္ ေမာ္လၿမိဳင္တို႔၊ ပုသိမ္ တို႔မွာေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္ကတည္းက ေတာ္ေတာ္ေလးကို နားေထာင္တယ္လို႔ ေျပာၾကတယ္။

ဒုတိယစီးရီး “ျပည္မွာေဆာင္း” ကို ၁၉၇၈ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလ ၂ ရက္ေန႔ ဦးဘသိန္း စတူဒီယိုမွာ အသံသြင္းပါတယ္။

ပထမ စီးရီးမွာကတည္းက သီခ်င္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား တီးထားတဲ့အတြက္ “ျပည္မွာေဆာင္း” ကို သိပ္မၾကာခင္ လပိုင္း အတြင္းမွာ လုပ္ႏိုင္ခဲ့ေပမယ့္ Recording ကိုေတာ့ ႏွစ္ခါျပန္ၿပီး အသံသြင္းခဲ့ရပါတယ္။

ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေကာလိပ္ေန႔ရက္မ်ား၊ တစ္စိမ္း၊ ညေကာင္းကင္ရဲ႕ ေတးသမား စတဲ့ သီခ်င္း ေတာ္တာ္မ်ားမ်ားကို က်ေနာ္တို႔က Hollow ဂစ္တာေတြနဲ႔ တီးၿပီး အသံသြင္းၿပီးသား။ အဲဒီေနာက္ ျပည္ကိုျပန္လာေတာ့ လူေတာ္ေတာ္မ်ားက ဘာလို႔ Hollow နဲ႔ တီးရတာလဲဆိုၿပီး အႀကံေပး သုံးသပ္ျပတဲ့အခါ ႏွစ္ပတ္အတြင္းမွာ Eletric ဂစ္တာေတြနဲ႔ ျပန္တီးၾကရပါတယ္။

အဲဒီအတြက္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ကေတာ့ ေမ စတူဒီယိုမွာ ျပန္သြင္းပါတယ္။ အဲဒါေလးကေတာ့ အမွတ္တရေပါ့။

ေမး ။ ။ ကိုခင္ဝမ္းရဲ႕ ပထမဆုံး စီးရီး “ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတေယာက္” မွာ တီးခတ္ေပးတဲ့ Rainbow Bridge Band (သက္တံ တံတား) အဖြဲ႕ကို ဘယ္လိုစုစည္းခဲ့လဲ၊ ဘယ္သူေတြပါၿပီး၊ ဘာေတြတီးခတ္ၾကပါသလဲ။

ေျဖ ။ ။ Rainbow Bridge အဖြဲ႕မွာ က်ေနာ္ (ကိုေအာင္ျမတ္ထြန္း) က Lead ကိုေအာင္သင္းျမင့္ က Bass ၊ ေနာက္ သူ႔ညီ ေမာ္စီ က Rhythm ၊ ဒရမ္ကေတာ့ သန္းဦး (ေတးေရး- စစ္အိမ္)၊ ကိုခ်စ္ျမဝင္း က ကီးဘုတ္တီးပါတယ္။

စီးရီးထုတ္မယ္ ဆိုကတည္းက ဒီလူေတြကို က်ေနာ္ကပဲ စုစည္းပါတယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ဒီ Band တစ္ခုလုံးက တစ္ရပ္ကြက္တည္း ေနတဲ့သူေတြခ်ည္းကို စုစည္းထားတာပါ၊ သန္းဦးတို႔၊ ေမာ္စီ တို႔ကေတာ့ အတူတူသြားလာ တီးမႈတ္ေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြဆိုေတာ့ ယုံၾကည္မႈရွိၿပီး သားေပါ့၊ ကီးဘုတ္ တီးတဲ့ ကိုခ်စ္ျမဝင္း ဆိုရင္ ကိုခင္ဝမ္း နဲ႔ ငယ္သူငယ္ခ်င္း။ က်ေနာ္နဲ႔လည္း တစ္ဝန္းထဲေနတာ၊ အခ်င္းခ်င္း အလုပ္လုပ္ရတာ ပိုၿပီး ေပ်ာ္စရာလည္း ေကာင္းတယ္လို႔ ယူဆ တဲ့အတြက္ တစ္ရပ္ကြက္တည္း သားေတြနဲ႔ လုပ္လိုက္ပါတယ္။

ဒုတိယ စီးရီး ျပည္မွာေဆာင္းမွာေတာ့ ပထမ အဖြဲ႕သား တစ္ခ်ိဳ႕ျဖစ္တဲ့ ကိုေမာ္စီတို႔၊ ညီအစ္ကိုနဲ႔ ဒရမ္တီးမယ့္ ကိုသန္းဦး (ေတးေရး- စစ္အိမ္) တို႔ သိပ္မအားလပ္ေတာ့တဲ့အတြက္ ကိုခင္ဝမ္း ကိုယ္တိုင္ Rhythm တီးတယ္၊ ေနာက္ Bass ဂစ္တာကို ကိုမိုးဇက္ က တီးတယ္၊ ဒရမ္ကို ကိုအဟိုက္ နဲ႔ အစားထိုးလိုက္တယ္။

လူေ႐ြးခ်ယ္မႈနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ကိုခင္ဝမ္း က ဘာမွ စြက္ဖက္မႈ မရွိပါဘူး၊ က်ေနာ့္ သေဘာထား အတိုင္းပါပဲ။

ဒီေနရာမွာ ေတာ္ေတာ္ေလး အမွတ္ရတာေလးတစ္ခုက က်ေနာ္တို႔ေတြဟာ အဲဒီအခ်ိန္က ပညာ ရည္ျပည့္ဝေနတဲ့ တစ္ကယ့္ကို ကြၽမ္းက်င္တဲ့ ဂီတပညာရွင္ေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ အရပ္ထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြ စုၿပီး လုပ္ၾကတာပါ။ 

အဲဒီတုန္းက ပထမဆုံး သီခ်င္းသြင္းဖို႔ ေမ စတူဒီယိုကို ေရာက္ေတာ့ ကိုရဲေခါင္က ဘာေျပာ သလဲ ဆိုေတာ့ “တစ္ ၿခားသူေတြ လာၿပီး အသံသြင္းရင္ Note စာ႐ြက္ေတြ အမ်ားႀကီးနဲ႔ လာၿပီး တီးတယ္၊ ခင္ဗ်ားတို႔က ဘာမွ မပါေတာ့ ဘာနဲ႔ တီးမွာတဲ့လဲ” တဲ့။ က်ေနာ္က စိတ္နဲ႔ပဲတီးမွာပါ၊ စိတ္ထဲမွာ တစ္ယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ သိေနတယ္လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ သူက ရယ္တယ္၊ က်ေနာ္ တို႔ဟာ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေလ့က်င့္ၿပီးျဖစ္သလို တစ္ကယ္လည္း က်ေနာ္တို႔ အဲဒီစီးရီး ၂ ခု စလုံးကို ႏွလုံးသား နဲ႔ တီးခဲ့ၾကတာပါ။

ေမး ။ ။ Rainbow Bridge ဆိုတဲ့ နာမည္ကို ဘယ္သူကေပးတာလဲ၊ ဒုတိယစီးရီး ျပည္မွာေဆာင္း မွာေရာ Rainbow Bridge ပဲလား၊ နာမည္ေျပာင္းေသးလား။

ေျဖ ။ ။ Rainbow Bridge (သက္တံ တံတား) ဆိုတဲ့ နာမည္ကို ကိုခင္ဝမ္း ကိုယ္တိုင္ ေပးတာ ပါ၊ ဘာေၾကာင့္ ဒီလို သက္တံ တံတား လို႔ နာမည္ေပးရတဲ့အေၾကာင္း ကိုခင္ဝမ္းနဲ႔ တိတိက်က် မေျပာျဖစ္ေပမယ့္၊ ကိုခင္ဝမ္း က အေရာင္စုံ ပါတဲ့ သက္တံ ကို အရမ္းသေဘာက်တယ္ ။ ဒါေၾကာင့္ ဒုတိယ စီးရီးျဖစ္တဲ့ “ျပည္မွာ ေဆာင္း” ရဲ႕ မ်က္ႏွာဖုံး (Cover) ကို သက္တံ ပုံနဲ႔ပဲ ပန္းခ်ီ ေမာင္ဒီ (မ်ိဳးၫြန႔္) ကို အပ္ခဲ့ပါတယ္။

ေမး ။ ။ ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတစ္ေယာက္နဲ႔ ျပည္မွာေဆာင္း စီးရီးေတြကို ကိုေအာင္ျမတ္ ထြန္း Arrangement လုပ္တုန္းက အေတြ႕အႀကဳံေလးေတြ အခက္အခဲေလးေတြ ကို ရွင္းျပပါ ဦး။

ေျဖ ။ ။ ဒီစီးရီး ၂ ခုမွာ Title သီခ်င္း ၂ ပုဒ္ ျဖစ္တဲ့ ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတေယာက္နဲ႔ ျပည္မွာေဆာင္း သီခ်င္း ၂ ပုဒ္ကို ဦးတည္ေျပာရမယ္ ဆိုရင္ Arrangement လုပ္တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာတယ္၊ မႀကိဳက္လို႔ ျပင္ရတာ ခဏခဏပဲ၊ အဓိက ကေတာ့ ကိုယ့္ဖာသာကိုယ္ အားမရတာပဲ။ ကိုခင္ဝမ္း ကေတာ့ သေဘာက်တယ္၊ မင္းလုပ္တာ အေကာင္းဆုံးပဲလို႔ ေျပာေပမယ့္ က်ေနာ္က လိုေသးတယ္လို႔ ထင္တာေပါ့။

ႏွင္းဆီျဖဴ  ရဲ႕ အေဝးက လူတစ္ေယာက္က ကိုခင္ဝမ္း အေနနဲ႔ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ၿပီး အဲဒီအေပၚမွာ အေျခခံခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာ ရွိပုံရတယ္။ သူက ႐ိုမန္တစ္ ဆန္ဆန္ ေလး ျဖစ္ခ်င္တဲ့အတြက္ က်ေနာ္ အတတ္ႏိုင္ဆုံး ႀကိဳးစားၿပီး Arrangement လုပ္ေပးထား တာပါ။

ျပည္မွာေဆာင္း သီခ်င္း ကိုေတာ့ ကိုခင္ဝမ္း က အင္ထ႐ိုကို Orchestra စတိုင္ နဲ႔ စခ်င္တယ္။ က်ေနာ္လည္း Orchestra ကို အလွမ္းေဝးတယ္၊ အေသးစိတ္ မေလ့လာဖူးဘူး။ ဒါေပမယ့္ တတ္ႏိုင္သမွ် ဘီသိုဗင္တို႔၊ မိုးဇက္တို႔ရဲ႕ Orchestra ေတြကို နားေထာင္တယ္။ ပထမေတာ့ Intro ကို လိဒ္ ဂစ္တာနဲ႔ သြားဖို႔၊ ေနာက္ေတာ့ ကီးဘုတ္ ေျပာင္းလိုက္တယ္။ အခုလို ပ႐ိုဂရမ္ ပါတဲ့ ကီးဘုတ္ေတြေတာ့ မဟုတ္ဘူးေပါ့ဗ်ာ၊ ဒါေပမယ့္ အဲဒီတုန္းကေတာ့ က်ေနာ္တို႔အတြက္ အရမ္းေကာင္းေနတာေပါ့။

ေနာက္တစ္ပုဒ္က “ညေကာင္းကင္ရဲ႕ ေတးသမား”၊ ဒီသီခ်င္းဆိုရင္ က်ေနာ္ေတာ္ေတာ္ေလး Arrangment ကို ေသေသခ်ာခ်ာ စဥ္းစားရတယ္၊ ေတာ္ေတာ္ေလး အခ်ိန္ယူရတယ္၊ အဲဒီတုန္း ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔က သုခမိန္လႈိင္ ရဲ႕ညီ ကိုေအာင္လင္း တို႔ဆီက တီးဝိုင္းပစၥည္းေတြ ငွားၿပီး ေလ့က်င့္ၾကရတယ္။ ေနာက္ၿပီး တ႐ုတ္ ဘုံေက်ာင္းမွာလည္း သြားၿပီး အကူအညီ ေတာင္းၿပီး သူ႔ကို က်ေနာ္ တီးျပတဲ့ အခါက်ေတာ့ “ကိုကို ႀကိဳက္သလားဆိုေတာ့ သူကလည္း ေအး … ငါကေတာ့ ႀကိဳက္တယ္ကြာ ဆိုမွ လက္လႊတ္ၾကတာ။

ေမး ။ ။ Arrangement လုပ္တဲ့အခါမွာ ကိုခင္ဝမ္း နဲ႔ အျပန္အလွန္ ေဆြးေႏြးရတာ ျငင္းခုန္ရ တာရွိလား၊ ျဖည့္စြက္ ျပင္ဆင္ရတာေတြရွိလား။

ေျဖ ။ ။ သီခ်င္းအေပၚမွာေတာ့ က်ေနာ္ ဘာမွျဖည့္ေပးရတာ မရွိဘူး၊ Band Arrrangement အပိုင္း ကိုပဲ က်ေနာ္ လုပ္ရတာပါ။ ကိုခင္ဝမ္း က သူ႔သီခ်င္းေတြကို အၾကမ္း Hollow ဂစ္တာနဲ႔ တီးၿပီး ႀကိဳက္ၿပီဆိုရင္ ကက္ဆက္ တိတ္ေခြေလးနဲ႔ သြင္းထားတယ္။ ၿပီးရင္ က်ေနာ္တို႔ အထပ္ ထပ္ နားေထာင္တယ္၊ သီခ်င္းေကာ့ဒ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အယူအဆေလးေတြေပါ့ ။ 

မရွင္းတာရွိရင္ ဘယ္လို ရည္႐ြယ္ခ်က္နဲ႔ ထည့္ထားလဲ၊ ဒီေနရာမွာ ဒါထည့္ရင္ ေကာင္းမလား၊ ဒါေလးကေတာ့ ဒီအပိုဒ္နဲ႔ မလိုက္ဘူး၊ ဒါေလးကေတာ့ ေကာင္းတယ္၊ ဒီေနရာမွာ ဒရမ္ကို ဘယ္လို လိုခ်င္တယ္၊ ေဘ့စ္မွာ ဘယ္လိုေပါ့၊ ဒါေတြအားလုံးက က်ေနာ္စိတ္ကူး ရသေလာက္ လုပ္ခြင့္ေပးထားပါတယ္။

အဲဒီတုန္းက က်ေနာ္က ႏိုင္ငံျခားသီခ်င္းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား နားေထာင္ေနေတာ့ အခုလို ကိုယ္ပိုင္ သံစဥ္ေတြကို လုပ္လို႔ျဖစ္ပါ့မလား၊ ဘယ္လို လုပ္မလဲလို႔ ေတာ္ေတာ္ေလး စဥ္းစားရပါ တယ္။ ကိုယ္ထည့္လိုက္တဲ့ အင္ထ႐ိုေတြ ဆိုလိုေတြနဲ႔ လိုက္ဖက္ညီပါ့မလား စိုးရိမ္တယ္။

ေမး ။ ။ အခုဆိုရင္ ကိုခင္ဝမ္းရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို လူလတ္ပိုင္းေတြသာမက လူငယ္ပိုင္း တစ္ခ်ိဳ႕ ကလည္း ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တယ္၊ အႏွစ္သာရ ရွိတယ္ေျပာၾကသလို၊ ကိုခင္ေမာင္တိုး ကလည္း အမွတ္တရ ျပန္ဆိုတယ္၊ ေနာက္ၿပီး လူမႈကြန္ရက္ Facebook ေပၚမွာေတာင္ Fan Club ဖြင့္ၿပီး လြမ္းၾက၊ သတိရၾကျဖစ္ေနတဲ့ အေနအထားကို ျမင္ရေတာ့ ကိုခင္ဝမ္း နဲ႔ တြဲၿပီး ပထမစီးရီး ႏွင္းဆီျဖဴရဲ႕ အေဝးက လူတေယာက္၊ ဒုတိယစီးရီး ျပည္မွာေဆာင္းကို အတီးပိုင္းမွာ ဖန္တီးခဲ့ သူ တေယာက္ အေနနဲ႔ ကိုေအာင္ျမတ္ထြန္း ဘယ္လိုခံစားရလဲ။

ေျဖ ။ ။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဒီဇင္ဘာလမွာ ျပည္ပ အသံလႊင့္ဌာနျဖစ္တဲ့ VOA က ကိုခင္ဝမ္း ရဲ႕ ဒီဇင္ဘာ သီခ်င္းေလးကို လႊင့္ေတာ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ ၄၀ နီးပါး က က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ Lead ဂစ္တာတီးၿပီး Arrangement လုပ္ခဲ့တာေလးကို ၾကားရေတာ့ ၾကည္ႏူးတာေပါ့ ။

 အခုခ်ိန္ ျပန္နားေထာင္ၾကည့္တဲ့ အခါက်ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး ေက်နပ္မိပါတယ္။ ဝမ္းသာ လည္း သာတယ္။ အဲဒီလို ကိုခင္ဝမ္း ရဲ႕ သီခ်င္းေတြမွာ ပါဝင္ၿပီး တီးခတ္ရတာဟာ ဘဝ တစ္သက္ တာမွာ အမွတ္တရ ပဲလို႔ ခံစားရပါတယ္။ အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔ အမွ် အဲဒီတုန္းက ငါဒီလို တီးခဲ့ရတာပါလား ဆိုၿပီး ေတြးမိတာပါပဲ။





Crd ... ခင္၀မ္းcrazy


No comments:

Post a Comment